Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Min syster har köpt en manduca som jag har fått låna (=snäll syster) men jag får så ont i nacken när jag bär med den. Jag har inte använt sele innan så jag har ingen aning om vad det är som gör att det är nacken som gör ont, jag antar att jag blir att spänna mig på något sätt.

Jag är liten och ganska smal och har höftbältet spänt på det minsta. Likadant med axelbanden, jag funderade lite på om han satt för högt upp men om jag förlänger banden så upplever jag att han hamnar för långt ut. Någon som har någon idé om vad jag kan prova? Eller är det bara att inse att manducan inte passar mig?
Användarens profilbild
Av Bina
Har du testat att ha bröstbandet längre ner/ längre upp? Det förändrar tyngdpunkten avsevärt.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Kan man ändra höjden på bröstbältet? Då måste jag absolut testa det för som det är nu så upplever jag det sitta för högt upp.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja prova att ändra höjd på bröstbältet. har du förkortat axelbanden på alla tre ställena? alltså det är ju två olika håll man kan dra åt i nederkanten av axelbanden, men i överkanten där den fäster i övre delen av ryggdelen kan man också dra åt.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
när jag bär på magen tycker jag bara det funkar att ha axelbanden korsade, annars blir det väldigt obekvämt och jag spänner mig eftersom det känns som att axelbanden glider av nästan. sen är jag också aningens för smal för höftbandet så ibland känns det bättre när jag har en kofta på mig under.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?