Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Min 5.2m långa Didymos jag beställde en Lars sliter upp paketet och möts av en Björn... :shock:.

Fattade inget o var klart rädd att de skickat ut fel sjal eller nått liknande jag som ville testa och knyta nu nu nu ..Kunde se hela scenariet framför mig att jag var tvungen o skicka tillbaka den o att nästa gågn skulle det vara fel längd etc etc etc....
.var tvungen och ringa och får svaret Den får rätt färg när du kört den i tvätten :o som det står i tvättanvisningen. Fick en sånn flash back på första gången jag skulle färga håret o färgen var inte alls samma som på förpackningen ..panijen stiger o läser "färgen är inte samma som slut resultatet :? men så lättad man blev :roll: .

Nu är den tvättad o om jag pallar ska den strykas nu snart :P den har blivit jätte fin nu är den en Lars.

Så nu vet ni det o ska ta bild så fort jag får möjlighet o lägga ut.
Senast redigerad av trollmamma den fre apr 08, 2005 08:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
En Axel i Lars så mjuk den blev :shock: helt makalöst

Snacka om att vi matchar våra gardiner (i bakrunden) :lol: gillar jag grönt eller ??
Bild

Så innan frukost somnar han !
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Det var en fin sjal!!!
Och vilken gosig bebis! :)
Användarens profilbild
Av April
Tur att den ändrade sig... lite spännande ju! Kanske man skulle köpa en sådan bara för att vara med om det hela :-D

Jättefin! Axel verkar vara nöjd - hög mysfaktor ;-)

Var den mjukare än Hoppisen?

Kram
Användarens profilbild
Av HelenaW
Ser härligt ut! Jättefin sjal!! Matchande gardiner också, jag som tyckte jag var löjligt matchig med Matildas mössa :wink: :lol: !!
Användarens profilbild
Av Tabby
Jättefin är den.
Användarens profilbild
Av trollmamma
April skrev:
Jättefin! Axel verkar vara nöjd - hög mysfaktor ;-)

Var den mjukare än Hoppisen?

Kram
Axel älskar ju alla sjalar men denna gillade Tor oxå jag fick bära honom i sjal för första gången på månader :lol: tungt dock !

Den är jätte mjuk o lixom gosigaer än Hoppen den är tätadevävd men ändå väldigt sval den släpper genom på nått sätt så visst är det skillnad.
Axel sitter som en smäck han gillar den !skarpt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?