Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Min mamma har tjatat på mig länge nu, sedan jag sydde mina näsduksfodral och samtidigt gjorde en större till regnskyddet och myggnätet att ha under vagnen.
Så idag fick jag tummen ur och sydde en till min mamma. För första gången sydde jag knapphål och knappar också.

Ligger bredvid ett näsduksfodral så ni får någon uppfattning om storleken.
Har gjort efter näsduksfodrals mönstret, fast mycket större! :) Tyvärr är färgen fel, mönstret är lite ljusare blått
Bild

Passar på att visa mina pocketsboksvärmare också.
Bild
Bild
Av Jinxan
miriel skrev:Vad fina! :love: Och vad smart med en filtförvaring! Ska genast skriva ner det på "att göra listan"... :lol:
Jag har en liknande, fast lite mindre under vagnen för att ha regnskyddet och myggnätet i. Blev galen på att dom alltid låg och skräpade och tog upp på tok för stor plats. :)
Såhär ser den ut:
Bild
Av Jinxan
lisalisa skrev:hm det där såg fiffigt ut. skulle vilja ha till manducan som brukar ligga under vagnen när den inte används.
Jag ska sy en till, fast i vaxduk, så den håller mot väta lite bättre, men det blir ett senare projekt; när jag skaffat vaxduk :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina saker!
Bäst gillar jag det bokfodral som är överst på mittenbilden. Också ikeatyg, tror jag?

Min gamla maskin klarar vaxduk bra, men det blir lite dåligt glid, så man får föra mer aktivt.
Av Jinxan
Fryle skrev:Fina saker!
Bäst gillar jag det bokfodral som är överst på mittenbilden. Också ikeatyg, tror jag?

Min gamla maskin klarar vaxduk bra, men det blir lite dåligt glid, så man får föra mer aktivt.
Jarå, det är också ett IKEAtyg. Inget av mina favoriter, men köpte det ihop med lite andra stuvbitar :)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?