Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
har du något tips?
Av eamane
Sy eller sticka? Ett stickat mönter fanns med i senaste Föräldrar & Barn. Därför har svärmor fått låna den tidningen :)
Användarens profilbild
Av Asia
sy! jag kan inte sy men sticka kan jag absolut inte!
Av eamane
Jag kan inte heller sticka därför fick svärmor tidningen :lol:
Men jag ritade ett själv som jag sydde av vill jag minnas? Kopierade av från en köpt liten sån där vit och korrigerade lite och testade fram och tillbax tills den blev bra :)
Användarens profilbild
Av Asia
eamane skrev:Jag kan inte heller sticka därför fick svärmor tidningen :lol:
Men jag ritade ett själv som jag sydde av vill jag minnas? Kopierade av från en köpt liten sån där vit och korrigerade lite och testade fram och tillbax tills den blev bra :)
:whut: rita av?korigera? :whut: :hmm: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av tweed
Till hur gammalt barn? Jag ritade av glis mönster ur ottobre i fredags, men jag har bara storleken som passar H, huvudomfång 43,5 och det jag sydde efter som blev jätteförstor och passar en ettåring.
Användarens profilbild
Av Asia
hon är 11 månader, huvudmått 46 eler 47 cm. Svårt at mäta när hon inte vill vara still :roll: . Men jag vill få plats med foder i oxå.
Användarens profilbild
Av ms_chili
Jag har ett mönster som en annan snäll sjalbarnare scannade och mailade till mig (Tack Lovisa).
Tänkte att jag kan maila det till dig om du bara PMar din adress.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?