Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
knutis skrev:riktigt snygg!!Jag har använt vadd som stoppning både i axelbanden och i höftbältet. Det är en sorts vadd som inte är så fluffig utan ganska kompakt och tunn och som egentligen används som mellanfoder till vinter-ytterkläder så att dom ska bli varma. Jag minns inte vad den heter![]()
Jag håller på att prova lägga in liggunderlag i axelbanden. Vet inte än hur det kommer bli. Har du någon stoppning i dina? Min aaxlar är lite benigaså jag måste komma på något så det blir bekvämt.
linafelicia skrev:
Är det inte svårt att sy i liggunderlag?
knutis skrev:Det kan jag tänka mig, men jag vet inte om jag skulle våga utsätta min älskade lilla symaskin för det.linafelicia skrev:
Jo, aningen.... men det känns riktigt bra, avlastar jättebra
linafelicia skrev:Så länge du har en tjock och vass nål ska inte maskinen ta stryk. Jag var inne och pratade med de på symaskinsaffären här i stan och han sa att det inte skulle vara något problem att sy i liggunderlag om jag hade rätt nål, så jag liter på detknutis skrev:Det kan jag tänka mig, men jag vet inte om jag skulle våga utsätta min älskade lilla symaskin för det.linafelicia skrev:Jo, aningen.... men det känns riktigt bra, avlastar jättebra
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?