Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Squig
Klart att du kan ge bort den!!! :heart: hemmagjort :heart:

Min dotter får mest blått - inte anser jag att det är för killigt! Det passar underbart ihop med hennes blåa ögon! Gränsen tycker jag går vid vissa applicationer.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag hade blivit jätteglad om jag hade fått en sådan pyjamas till en nyfödding! :love:

Är du osäker om färgvalet så fråga om de hade använt blått på en tjej. Säger de nej så förtjänar de inte den mysiga superfina pyjamasen! :wink:
Av Umma
LisaMarie skrev: Är du osäker om färgvalet så fråga om de hade använt blått på en tjej. Säger de nej så förtjänar de inte den mysiga superfina pyjamasen! :wink:
:iagree:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
silent_angel skrev:
LisaMarie skrev:Jag hade blivit jätteglad om jag hade fått en sådan pyjamas till en nyfödding! :love:

Är du osäker om färgvalet så fråga om de hade använt blått på en tjej. Säger de nej så förtjänar de inte den mysiga superfina pyjamasen! :wink:
Så smart du är! Väldigt bra idé, då behöver jag ju inte ens avslöja vad det är, då får dom fundera vad det är för blått jag menar... :app:
:D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättefin! :love:

Hur har du gjort nederdelen av halssprundet? Jag får lixom aldrig till halssprund riktigt bra, men det där var ju superfint! :tumsup:
Användarens profilbild
Av zandrama
silent_angel skrev:
zandrama skrev:Jättefin! :love:

Hur har du gjort nederdelen av halssprundet? Jag får lixom aldrig till halssprund riktigt bra, men det där var ju superfint! :tumsup:
Jag börjar kanta på ena sidan av botten av hassprundet, sedan fortsätter jag bara runt om och avslutar på andra sidan av botten på halssprundet. Sedan lägger jag nederkanterna på varandra och syr några stygn "rakt över" och sedan sätter jag fast knapparna. :tumup: Hoppas du förstår lite i alla fall av min beskrivning
Jag förstår! Tack! :)
Användarens profilbild
Av knutis
Kanonsnygg :vågen: !! Jag skulle defenitivt bli glad om jag fick något en person lagt ner en massa tid och omtanke på, mycket hellre än någon fabrikssytt.

Lite OT, jag har också sytt det mönstret och satte också mudd nertill :D, sen satte jag knapparna fel så det blev lite konstigt :roll: , men den går ju att använda och jag kommer absolut att sy något mer i samma mönster, gillar dem skarpt.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?