Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
nevin skrev:Så där, nu har jag sytt i ettpar gamla gardiner, mest för att prova och det var ju superenkelt!

Tappade bort kabeln till kameran, ska se om jag hittar den när jag sovit!
Sover du fortfarande? :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Shadow
usch, jag fattar inte :oops: :cry:
"Rumpdelen klipper du ca 2-3 cm brett och så långt som ett par andra byxor har"
Vad menas? Ska jag inte klippa efter formen på grenen som blir när jag lägger ut byxorna på tyget? Hjälp!
Användarens profilbild
Av naimiez
Shadow skrev:usch, jag fattar inte :oops: :cry:
"Rumpdelen klipper du ca 2-3 cm brett och så långt som ett par andra byxor har"
Vad menas? Ska jag inte klippa efter formen på grenen som blir när jag lägger ut byxorna på tyget? Hjälp!
Absolut, det kan du göra ;-)
Användarens profilbild
Av nevin
naimiez skrev:
nevin skrev:Så där, nu har jag sytt i ettpar gamla gardiner, mest för att prova och det var ju superenkelt!

Tappade bort kabeln till kameran, ska se om jag hittar den när jag sovit!
Sover du fortfarande? :roll: :lol:
hehe, nej inte riktigt, men jag glömde tråden :oops:

Här är första försöket iallafall, tyvärr ligger de bara på bordet på bilden, jag har inga livebilder på dem då de blev för små för killen! Men nya är på G, ska bara dra åt resåren i dem så kommer de att provas!

Bild
Användarens profilbild
Av solängel
*tass tass*

Detta borde ju rimligtvis funka även för en gravid mamma som inte vill slakta sina gamla mysbyxor utan sy nya med låg "midja" och jättemudd, eller hur? :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
solängel skrev:*tass tass*

Detta borde ju rimligtvis funka även för en gravid mamma som inte vill slakta sina gamla mysbyxor utan sy nya med låg "midja" och jättemudd, eller hur? :wink:
Absolut!
Användarens profilbild
Av solängel
naimiez skrev:
solängel skrev:*tass tass*

Absolut!
Det funkade jättebra! Jag klippte bara midjan lite lägre framtill (som vuxen har man ju lite mer rumpa än som barn... :roll: ) och sydde breeed mudd. Sedan kanske det inte är byxor jag vill visa mig i på stan, syrenlila velour med brun mudd, men de funkar utmärkt att gå hemma och skrota i :wink: . Det kanske blir ett par till också så småningom. Martina fick ett par också, i mörklila krossad plysch. Hon blev :loving: och ville knappt ta av sig dem. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
tass
Av Emmiez
åhh vilken bra :app:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?