Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av majo0322
Jag _vill_ ha en overlock :), och tänkte isf beställa den från http://www.sewingmachines.co.uk. Eftersom de flesta verkar nöjda med Janome, och de håller bra pris, så lutar det åt en sådan. Men, 644 eller 744? Är friarmen värd de extra pengarna? Och hur är det med pressarfotskitet man kan köpa till? Är det något användbart, eller bara prylar som samlar damm? £50 är ändå en del pengar ;)

Hjälp :)

(Jag vet att det har funnits trådar om det här förut, men hur jag än söker lyckas jag inte hitta dem)
Användarens profilbild
Av Monia
Jag har en 744 och är väldigt nöjd. Har inte hunnit sätta mig in i alla detaljer än :oops: Men nu har de ett erbjudande på 644 på 199pund. :vågen: Min mor är inne på att köpa den nu. Jag skulle nog säga att man klarar sig bra utan friarmen. Det är väldigt roligt att sy på overlock :D
Användarens profilbild
Av Monia
Jag köpte inte till pressarfötterna och tror att det är bättre att kanske köpa till den eller de man behöver. För mig kändes det inte riktigt användbart.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?