Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Jag var just ute i trädgården och hängde tvätt (vi har strålande väder här idag :) ) och bar Evelyn i trikåsjalen. På väg in igen mötte jag min granne Dave, en äldre ungkarl som är trädgårdsfantast. Han har sett mig en gång tidigare med bebisen i trikån, och nu utbrast han "bär du fortfarande :shock: omkring henne i den där".
Hon är tre veckor nu, undrar vad han kommer säga om ett år :lol:
:Hahaa: Han vänjer sig nog om ett tag. Och kommer i hemlighet fundera på vilket bärdon du kommer använda nästa gång han ser dig :mrgreen:
Jag har funderat på vad han egentligen menade, här kommer några ev förklaringar:

1. Han tror att jag burit runt henne i sjalen HELA TIDEN sedan han såg mig senast för en vecka sedan.

2. Han tycker att det är på tiden att jag köper lite nya bärdon, och undrar varför jag fortfarande bär runt henne i samma sjal som förra veckan :D
guldlock skrev:2. Han tycker att det är på tiden att jag köper lite nya bärdon, och undrar
varför jag fortfarande bär runt henne i samma sjal som förra veckan :D
Jepp så är det nog :) ;)
Nira skrev:
Fine skrev:Naturligtvis menade han alternativ 2. :D
Självklart! :) Dags att köpa fler! :twisted:
Ja men visst, det är ju så jag också gärna vill tolka det :lol:
Haha, nu har Dave kommenterat sjalen igen, så den här tråden får sig en liten uppdatering :lol: Jag brukar träffa på honom ibland när jag ska hämta storebror på förskolan, och ibland har jag E i sjalen på magen. En dag frågade han om det inte var dags att flytta över henne till ryggen nu när hon började bli så stor, hon måste ju vara i vägen där på magen. Och idag när jag bar henne på ryggen i trädgården tyckte han att det såg praktiskt ut. Jag tror att han har vant sig nu :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?