Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Har någon en sådan? Är den mjuk? Har en känsla av att färgen är opraktisk - blir den smutsig lätt? Någon som har bärbilder att dela med sig av? :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ingen bärbild på den här datorn, men jag kan säga att naturen är supermjuk, båda de två jag har haft har varit supersköna att bära med. Den blir inte smutsigare än andra sjalar, men självklart syns det lite tydligare på en ljus sjal.
Av Löv
mari_tres skrev:Ingen bärbild på den här datorn, men jag kan säga att naturen är supermjuk, båda de två jag har haft har varit supersköna att bära med. Den blir inte smutsigare än andra sjalar, men självklart syns det lite tydligare på en ljus sjal.
Tack för svar. En fördel med färgen måste ju vara att bebiskräket syns mindre... :vågen:

(G är ett riktigt kräkbarn!)
Av Umma
Jag har en Indio Natur/Brun av färgväxande bomull. Den är väldigt mjuk och det var den direkt när jag köpte den. Färgen var från början helt beige men har djupnat lite med varje tvätt. Ingen wow-sjal vad gäller färgen men känslan och kvalitén är fantastisk :heart: !! Enda problemet med den är att man kan råka dra öglor i den om man inte är försiktig för den är rätt löst vävd jämfört med de randiga Didysarna.

Det var svårt att ta närbild, den blev lite suddig men ändå:
Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Umma skrev:Jag har en Indio Natur/Brun av färgväxande bomull. Den är väldigt mjuk och det var den direkt när jag köpte den. Färgen var från början helt beige men har djupnat lite med varje tvätt. Ingen wow-sjal vad gäller färgen men känslan och kvalitén är fantastisk :heart: !! Enda problemet med den är att man kan råka dra öglor i den om man inte är försiktig för den är rätt löst vävd jämfört med de randiga Didysarna.
:iagree: Natur/brun är också fullkomligt ljuvlig :loving: Ja, jag har haft två natur och en natur/brun. Nu har jag dock bara en av varje :wink: Se bara så nöjd man är i en Indio :heart:
Bild
Av Löv
Å, tack för svar och vilken jättefin bild!! :love:

Den indo jag har siktat in mig på är natur, alltså helt utan färg = opraktiskt... Den med brunt ovan är nästan finare... Jag letar nog vidare...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?