Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har så länge jag kan minnas älskat att gå på maskerad och detta i kombination med ett brinnande intresse för att sy har resulterat i en hel del maskeradkläder. Tyvärr blir det allt för få maskerader för min egen del så jag har sett fram emot att min son skulle bli så stor att jag fick börja sy maskeradkläder till honom :lol:
För två veckor sedan låg en liten lapp i facket på dagis att dom skulle ha höstfest och man fick gärna klä ut sig.
Jag blev helt överlycklig :jippiii: och kunde knappt stå still...
Rasmus fick själv bestämma vad han skulle klä ut sig till och det blev en tiger med Nalle Puhs vän som förebild.
Jag fick börja med att färga en bit vitt tyg och sen har jag sytt ett par vanliga mysbyxor (fast med svans) och en luvtröja med öron. De svarta ränderna och den vita magen har jag målat dit med textilfärg.
Idag när han kom hem från dagis hade jag sytt klart den och såhär fin blev han när han provade den:
Bild
Det ser väldigt stort ut på bilden men jag sydde kläderna en storlek för stora så att dom skulle gå att leka i lite längre.
Luvan är fodrad med ett lite tunnare vitt tyg för jag tycker att det brukar bli lite för tjockt när man fodrar i samma tyg.
Användarens profilbild
Av funshine
coolt nelius ska också ha höstfest han vill va en svart hund men eftersom han går på ur och skur får han nöja sig med vantar, mössa och svans. tänker inte sy en pälsoverall som är lerig på 2 sekunder
Användarens profilbild
Av lotti
vilken jättefin dress och underbart söt liten son!! :heart:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har suttit och sytt på en drake inför Skrutts dagismaskerad. Var nöjd ända tills jag såg tigern. Så läcker!
Användarens profilbild
Av puppan
Åh hjälp vilken söt tiger. :loving:

Kajsa villvara en svart-och-vit-randig katt på sin maskerad på dagis i nästa vecka, med rosa svans och rosa öron. :lol:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?