Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lynn
Jag sitter och tittar på sjalbarns förstasida där man kan se hur man gör olika sorters ringsjalar.

Det finns Ansos ringsjal, Sannas ringsjal och ringsjalsbeskrivning från BabyDesign.

Har du gjort någon av dessa? Eller kanske flera av dem? Vilken var lättast att göra, och vilken känns bäst när du använder den? Ska göra en ganska snart, så alla tips och tricks mottages tacksamt!! :help:
Användarens profilbild
Av Keke
Utan veta vilken som är vilken så föredrar jag den utan vikning. Den tycker jag avlastar bäst :tumup: Jag är inget fan av ringo kan tilläggas.

Lycka till!
Av Lynn
Keke:
Tack för svaret (även om du inte gillar ringsjal :wink: ) Jag hoppas mest att den är smidig att få på om man bara ska in i en butik eller dylikt och Madeleine inte vill gå (eller inte BÖR gå - hon har en tendens att riva ner saker i affärer)

Då är det alltså ringisen från BabyDesign som är bäst? Någon annan som har erfarenhet? Jag har bara testat en (tack thowida!) men skulle gärna ha lite mer input i frågan.
Jag har en utan vik å en med "dogtail" vikning, och jag trivs nog bäst med den utan vik i stumt tyg å med vik i halvelastiskt (typ vattensjal)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?