Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Ska sy en skötväska, tänkte först man skulle använda bävernylon som står emot vatten å vind, men finns det något annat alternativ till detta.
Vet nån kaske vart man får tag i tunn vaxduk. altså utan det mjuka på baksidan?
Användarens profilbild
Av Stream
Åhlens brukar ha acrylatväv i flera olika färger och mönster. Det är som tunn vaxduk eller vaxad bomull.
Av lilla trasdockan
Oh så bra, tack för tipset.
Av Lynn
IKEA har ju Venke - vävplast. Var där idag och köpte lite. Den är ganska mjuk och formbar, och sömmarna måste tätas, men annars håller den nog ganska bra. Om du ska med på torsdag på träff kan jag ta med så att du får känna lite, om du vill?
Av lilla trasdockan
Lynn skrev:IKEA har ju Venke - vävplast. Var där idag och köpte lite. Den är ganska mjuk och formbar, och sömmarna måste tätas, men annars håller den nog ganska bra. Om du ska med på torsdag på träff kan jag ta med så att du får känna lite, om du vill?
Är det träff på torsdag? *förvirrad* vart?
Av lilla trasdockan
Lynn skrev:IKEA har ju Venke - vävplast. Var där idag och köpte lite. Den är ganska mjuk och formbar, och sömmarna måste tätas, men annars håller den nog ganska bra. Om du ska med på torsdag på träff kan jag ta med så att du får känna lite, om du vill?
Såg vart de va, kan nog inte komma, min sambo ska inte åt det hållet tyvär.
Av lilla trasdockan
Umma skrev:Här finns lite mer miljövänlig vaxduk! Har inte beställt någon själv än men de är väldigt söta :) !

http://www.systerlycklig.se/
Oh så my fint dom hade på den sidan, nu kommer man ju bli mega fattig :-P
Tack för tipset

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?