Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:
Scharlott skrev: Rätt gissat 8) Givetvis finns det en Zara i den privata sjalgarderoben - en svart/vit original närmare bestämt (kolla avataren--->) :wink:
:hmm: Ser ingen sjal alls i avataren :lol: Bild
:lol:
Kanske sjalen syns bättre med en större bild, jämfört med pyttelilla avataren :wink:
Bild
Men jag ser också tre barn i flytvästar, absolut ingen sjal. Skojar du med oss Scharlott eller ser du andra avatarer än vi andra gör? :hmm:
Användarens profilbild
Av Scharlott
smedsboemma skrev:Men jag ser också tre barn i flytvästar, absolut ingen sjal. Skojar du med oss Scharlott eller ser du andra avatarer än vi andra gör? :hmm:
:hmm: Knepigt - låter som ni ser den förra avataren med grabbarna på segelbåten. Har bytt till en avatarbild där jag bär Jesper på ryggen i Ellevill Zara, dvs en miniatyr av bilden som jag klistrade in i inlägget här ovanför. Hur kommer det sig att den gamla bilden ligger kvar? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev:
smedsboemma skrev:Men jag ser också tre barn i flytvästar, absolut ingen sjal. Skojar du med oss Scharlott eller ser du andra avatarer än vi andra gör? :hmm:
:hmm: Knepigt - låter som ni ser den förra avataren med grabbarna på segelbåten. Har bytt till en avatarbild där jag bär Jesper på ryggen i Ellevill Zara, dvs en miniatyr av bilden som jag klistrade in i inlägget här ovanför. Hur kommer det sig att den gamla bilden ligger kvar? :hmm:
Trodde också att du skojade :lol: Ser samma avatar som smedsboemma :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
Scharlott skrev:
Aha, det förklarar varför ni trodde det. Fast det förbryllar mig att den gamla avataren fortfarande visas :hmm: Jag bytte ju för ett bra tag sedan...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Scharlott skrev: Aha, det förklarar varför ni trodde det. Fast det förbryllar mig att den gamla avataren fortfarande visas :hmm: Jag bytte ju för ett bra tag sedan...
Du får starta en omröstning eller nåt och se om det är nån som ser den nya :wink:
Användarens profilbild
Av Ebboba
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:
Scharlott skrev:
Aha, det förklarar varför ni trodde det. Fast det förbryllar mig att den gamla avataren fortfarande visas :hmm: Jag bytte ju för ett bra tag sedan...

Nu ser jag den nya avataren :vågen:
När du skrev förra gången såg jag också den med barnen i flytvästarna, men nu är det Zaran. :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev:
Scharlott skrev: Rätt gissat 8) Givetvis finns det en Zara i den privata sjalgarderoben - en svart/vit original närmare bestämt (kolla avataren--->) :wink:
Scharlott: Jag är nyfiken på vad du ser för bild i inlägget ovan! Ser du flytvästarna (som jag gör) eller ser du Zaran? :hmm:
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
mari_tres skrev:
Scharlott: Jag är nyfiken på vad du ser för bild i inlägget ovan! Ser du flytvästarna (som jag gör) eller ser du Zaran? :hmm:
Jag ser Zaran 8) Måste vara cookies som spökar :wink:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag gör en lista på Zara-användarna! Rätta mig om jag har glömt någon.

Hcvc
Skogsväsen
Thowida
Ebboba
Bollen
Smedsboemma
GosKina
MilanE
Umma
Scharlott
Efi
aina

Vi börjar bli några stycken!
Användarens profilbild
Av Scharlott
smedsboemma skrev:Jag gör en lista på Zara-användarna! Rätta mig om jag har glömt någon.

Hcvc
Skogsväsen
Thowida
Ebboba
Bollen
Smedsboemma
GosKina
MilanE
Umma
Scharlott
Efi
aina

Vi börjar bli några stycken!
:app:
Ser gärna foton på era Zaror 8) Fast det kanske är mer lämpligt med en separat bildtråd då :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:
mari_tres skrev:
Nej men nu måste ni skoja :shock: ?? Är det jag som missar ironin, eller? För i inlägget ovan ser jag flytvästarna, men i din avatar, scharlott ser jag nu Zaran. Eller har jag gått in i en psykos tillsammans med Mari-tres?

Min Zara ser ni i nya avataren. Hojta till om ni startar en Zaratråd med bilder, så kanske, kanske jag orkar lära mig hur jag ska lägga upp bilder...
Användarens profilbild
Av Scharlott
hcvc skrev:Nej men nu måste ni skoja :shock: ?? Är det jag som missar ironin, eller? För i inlägget ovan ser jag flytvästarna, men i din avatar, scharlott ser jag nu Zaran. Eller har jag gått in i en psykos tillsammans med Mari-tres?
Det är två olika bilder :wink: Här kommer de båda:
Nya avataren... med Jesper i Ellevill Zara original (heter avatar=728_1224535834.jpg)
Bild

Tidigare avataren som vissa såg alla tre grabbarna med flytvästar och vissa ser den med Jesper i Ellevill Zara original (heter avatar=728_1222894330.jpg)
Bild

Det är den sistnämnda bilden som har olika utseende beroende på vem som kollar, den mest troliga förklaringen är att det är cookies som spökar.
Gick det att förstå? :hmm: :whut:
hcvc skrev:Min Zara ser ni i nya avataren. Hojta till om ni startar en Zaratråd med bilder, så kanske, kanske jag orkar lära mig hur jag ska lägga upp bilder...
Himla fin avatar du har hcvc :D En Zaratråd med bilder vore trevligt tycker jag, så man får se alla läckra färger ni har 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
:this: Nu har jag rensat cookisarna från datorn (så jag var tvungen att logga in på SB!!) och jag ser fortfarande flytvästar på lilla bilden! Måste vara för att det är olika adress på dem då kanske?
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev: :this: Nu har jag rensat cookisarna från datorn (så jag var tvungen att logga in på SB!!) och jag ser fortfarande flytvästar på lilla bilden! Måste vara för att det är olika adress på dem då kanske?
Just så är det 8)

Här kommer de båda:
Bild

Bild
Jag ser dock två likadana bilder här ovanför :hmm: och inga flytvästar :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?