Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
eller är ni less nu?
Jag har äntligen kommit på ett namn, men nu kommer vi till det lika svåra, vilken färgkombo ska man ha på namnbanden?
Har funderat lite på svart botten och röd text, men det kanske är snyggare med en vit botten och annan färg på texten. Något förslag?
Senast redigerad av lilla trasdockan den ons okt 29, 2008 14:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kaja
Gillade latitud-longitut-grejen, men det kan nog se konstigt ut på en namnlapp. Gå in på minanamnband.se och se hur det ser ut. Risken är att du får jättepyttig stil.

De andra kände inte JAG något särskilt för, men det är ju ditt namnband och det viktigaste är att du känner något extra för det...
//Kaja
Användarens profilbild
Av zmurfan
Varför inte LuckyLittleMe som du har på bloggen?
Det gillade jag. :)

Av de du nämnde så tyckte jag den korta latitud-longitud-saken var bäst.
Av lilla trasdockan
Tack för att ni orkar.
Hade velat haft lucky little me, men det finns ett företag som heter det :-(
Av lilla trasdockan
hmm, å så kan jag inte använda long. å lat. för man kunde inte använda tecken. *suck*
Användarens profilbild
Av korell
Jag gillar fonetisk skrift :vågen: , så det alternativet får solklart min röst :D
Av lilla trasdockan
korell skrev:Jag gillar fonetisk skrift :vågen: , så det alternativet får solklart min röst :D
Det är ju tyvär så att man inte kunde använda tecken på namnlapparna så då måste jag ta bort det alternativet med.
Användarens profilbild
Av korell
Alecsandra skrev:
korell skrev:Jag gillar fonetisk skrift :vågen: , så det alternativet får solklart min röst :D
Det är ju tyvär så att man inte kunde använda tecken på namnlapparna så då måste jag ta bort det alternativet med.
jaha, inga tecken alls. gud va tråkigt. Finns inget annat ställe att beställa från? :hmm:
Av lilla trasdockan
korell skrev:
Alecsandra skrev:
jaha, inga tecken alls. gud va tråkigt. Finns inget annat ställe att beställa från? :hmm:
Har inte en aning.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Du KAN använda specialtecken. Om du gör en bild till dem, men då måste du göra en specialbeställning och de blir dyrare. Dessutom är minsta mängd 300 st. Jag beställde 500 när jag beställde, för skillnaden i pris var väldigt liten. Tror att 300 kostade 1200 inkl frakt och 500 kostade 1450 eller något i den stilen.

//Kaja
Av lilla trasdockan
Kaja skrev:Jodå. Du KAN använda specialtecken. Om du gör en bild till dem, men då måste du göra en specialbeställning och de blir dyrare. Dessutom är minsta mängd 300 st. Jag beställde 500 när jag beställde, för skillnaden i pris var väldigt liten. Tror att 300 kostade 1200 inkl frakt och 500 kostade 1450 eller något i den stilen.

//Kaja
OJ, det va dyrt, hade nog tänkt å beställa 100 som mest till att börja med :?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?