Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
En bärväst i fleece... har jag kännt ett behov av... Nu har ju snön kommit till Kiruna och det är ca 1-3minus ute på dagarna nu... (men solen har varit framme)

100% återvunnet material (dvs en ful fleecefilt som jag fick av min mamma)
Negativt: väldigt elektriskt, ful filt, kan inte bli klar för har ingen dragkedja hemma :(
Positivt: Tunn fleece, som stretchar bra på bredden, lätt att sy i (ingen fållning :app: )

Bild

Veck fram för att ge plats åt barnet. Ska sen bli en dragkedja i ena sidan.
Bild
Barnet sover... ska bli spännande att se om huvudhålet hamnade rätt... :roll: Tanken är att man ska kunna ha den bakochfram med därför gjorde jag knappar mitt bak på halskragen med. (men den satt inte så snyggt bakochfram)
Bild
Halskragen... har gått och funderat på den ett tag... får se hur den kommer funka... Spännande! :D
Användarens profilbild
Av jessicatja
Jag tycker västen ser fin ut!

Har snön kommit *tänker nostalgiskt på mina år i Kiruna*? Jag saknar snön varje vinter här i Skåne (även om jag är glad att det är snöfritt i slutet av maj här, vilket ju inte alltid är fallet hos er :D ).
Användarens profilbild
Av SoFaD
fiffigt!! kanske man skulle prova! har nog oxå några filtar som behöver klippas i :-)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?