Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Men hon var inte lätt att fånga på bild, så hon hann kladda ner ärmen med chokladboll... :roll:
Bild

Första klänningen jag syr, men allt blir ju fint med kanin-tyget. :love:
Av Umma
Å så fint, passar ju henne perfekt :tumup: ! Varifrån kommer mönstret? Letar med :ljus: och :idea: efter snyggt raglanmönster...
Användarens profilbild
Av Kristina
Kaja: Tack! :rodna:

Emma: Ja, hon har finaste blå ögonen. :loving:
Umma skrev:Å så fint, passar ju henne perfekt :tumup: ! Varifrån kommer mönstret? Letar med :ljus: och :idea: efter snyggt raglanmönster...
Från den urgamla boken sy i mjuka tyger. Det är ett tröjmönster som jag smalnat av och förlängt. raglan är skitenkelt att sy och det blir ju så fint!
Användarens profilbild
Av Anna
Å, vilken fin :D och jag har svårt att förstå att det där är Freja, för mig är det där stora barnet Alma :hmm: Så längesedan vi sågs, det känns tråkigt :| :?
Användarens profilbild
Av Kristina
Anna skrev:Å, vilken fin :D och jag har svårt att förstå att det där är Freja, för mig är det där stora barnet Alma :hmm: Så längesedan vi sågs, det känns tråkigt :| :?

Ja, det är hemskt! Ni har inga planer på att åka uppåt snart?
Användarens profilbild
Av Anna
Nej, egentligen inte. Jag jag känner att det nog är dax snart. Fast nu när det gått så lång tid känns det nästan lite skummt, och så har de flesta av Jś kompisar flyttat vidare...

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?