Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Kanonfint :app:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag skulle bli jätteglad, jag älskar blått! Och att få något unikt som någon lagt ner en massa jobb på att skapa :tumup:
Användarens profilbild
Av Diglet
precis vad jag vill sy! varifrån är mönstret? superfint!

jag tycker det är en fantastisk present. hemsytt är ju mycket roligare än köpt. och färgen är ju superfin till både kille och tjej.

wow!
/lisaa
Av Umma
Du är ju proffs nu ju!!! Ursnyggt! Passar både kille och tjej. Jag blev så inspirerad av förra kanintröjan du lade upp så jag har klippt upp allt för att sy en likadan men jag har inte hunnit köpa något band till sprundbotten. Det har du inte på den här va? Hur fick du till det så snyggt :siishah: !!!
Användarens profilbild
Av Annika E
Hur snygg som helst!! :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilka fina saker och en sån rolig mössmodell!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Snyggt med knappsprundet fram. Svårt att få till sånt tycker jag. Det ser proffsigt ut! Jättefint! :D
Användarens profilbild
Av korell
Jättefint :D
Jag blir väldigt glad om jag eller mina barn får ngt hemmagjort i present. Vilket engagemang, vilken tid personen lagt ner liksom :heart:
Fast jag har vänner som jag aldrig skulle ge ngt hemgjort till också. Som antingen inte skulle gilla det och definitivt inte förstå hur mkt jobb jag lagt ner. (Gav en filt till min bror när han fick barn. Visserligen använder de den och tycker den är ok fin. Men de har ännu inte insett att den är hemsydd :roll: , fast min namnlapp med mitt efternamn sitter på den :lol: )
Av Umma
Det finns inget finare än att lägga ner tid, arbete och :heart: kärlek :heart: på något och ge bort det. Synd att inte alla förstår det. Jag hade blivit ledsen faktiskt om det jag gav bort inte uppskattades :( .
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?