Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det någon som har fått tag på Sara på naturalconnection.co.uk de senaste dagarna? :roll: :hmm:
Jag har förbeställt becon därifrån och även betalat med paypal, men nu har hon inte svarat på ett par dagar.. Nu skulle jag vilja ha tillbaka pengarna så jag kan köpa becon från något annat ställe...
Ingen som har någon erfarenhet av dom? :mitvit:
anpa skrev:Hej!
Har heller inte hört nåt på ett tag :( , innan svarade hon typ samma dag på mailen... Har också mailat två gånger för att fråga hur det går.
Innan frågade hon om jag ville ha pengarna tillbaka, men då svarade jag att jag gärna väntade.

Hur länge har du väntat? Jag mailade och sa att jag ville ha pengarna tillbaka men inte hört något.. jag mejlade 17.10 och inte fått svar sedan dess..
Hur länge sen är det du betalade? Undrar om det är möjligt att få pengarna tillbaka.. :hmm:

Ojdå jag skrev fel, det skulle vara 7.10
Senast redigerad av Zsarah den sön okt 19, 2008 12:54, redigerad totalt 1 gånger.
anpa skrev:Hej!
Jag fick svar av henne 22 sept. Då frågade hon om jag ville ha pengarna tillbaka och då sa jag att jag ville vänta, men sen ville jag veta hur det gick och skrev till henne 7 okt, men då fick jag inget svar..

Betalade gjorde jag för JÄTTELÄNGE sen :? .

okej så man borde få pengarna tillbaka.. vad är det som du väntar på?
anpa skrev:beco butterfly. De hade fastnat i tullen. Det var därför hon frågade om jag ville ha pengarna tillbaka. Men jag tror de borde vara på väg snart. Visst var det en sån du väntade på också? En hos tjejens dagmamma har också beställt en därifrån.
Fastnat i tullen? det ska ju inte komma någon tull avgift på den då det är från ett eu land?
Zsarah skrev:
anpa skrev:beco butterfly. De hade fastnat i tullen. Det var därför hon frågade om jag ville ha pengarna tillbaka. Men jag tror de borde vara på väg snart. Visst var det en sån du väntade på också? En hos tjejens dagmamma har också beställt en därifrån.
Fastnat i tullen? det ska ju inte komma någon tull avgift på den då det är från ett eu land?
Kanske är det mellan USA och England de har fastnat...? :)
Ullegulle78 skrev:
Zsarah skrev:
Kanske är det mellan USA och England de har fastnat...? :)

Jaa okej... Har mejlat henne och sagt att jag vill ha pengarna tillbaka, har ett annat ställe jag beställer från istället, orkar inte vänta på henne längre... :evil:
Ullegulle78 skrev:När jag beställde min Beco därifrån så tog det skitalång tid och hon var typ omöjlig att få tag i och då både mailade och ringde jag... :roll:

Ja, hon har svarat snabbt innan men efter att jag betalade har det varit svårare att få tag i henne.. om jag inte får ett svar från henne imorgon kommer jag att ringa henne.. funkar telefon nummern hon har på sin hemsida?
Zsarah skrev:
Ullegulle78 skrev:När jag beställde min Beco därifrån så tog det skitalång tid och hon var typ omöjlig att få tag i och då både mailade och ringde jag... :roll:

Ja, hon har svarat snabbt innan men efter att jag betalade har det varit svårare att få tag i henne.. om jag inte får ett svar från henne imorgon kommer jag att ringa henne.. funkar telefon nummern hon har på sin hemsida?
Ja, funkar gör det, men svarar det är det mer osäkert med... :evil:
Hej jag ringde åt henne idag, hon var jätte trevlig på telefonen. Hon har tydligen haft fullt upp. Becona hade som sagt fastnat i tullen men ho borde få dem vilken dag som helst.. Jag ville ändå ha pengarna tillbaka jag hittade ett annat ställe, lite dyrare men de hade i lager så hon skulle betala tillbaka pengarna.
Men ni som väntar så borde hon få dem snart:)
Dorislina skrev:Hon svarade på mitt mail för 2 timmar sedan så det tog ju inte så lång tid. Ja, dom är hos tullen tydligen men hon vet inte när dom ska komma till henne men förhoppningsvis inom några dagar. Men, släpps inte paketet ifrån tullen när man betalar?
Jo så är det åtminstone här, vet inte hur det funkar där borta:)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?