Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
Hur ska jag tvätta indion?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det står 60 grader på lappen, men jag skulle köra den på 40 antagligen... fast jag brukar handtvätta mina sjalar... :wink: fast det är ju bara för att jag är lite knäpp :hellu: :lol:

Om det inte är så att du har en ullindio eller nåt annat spännande förståss :wink:
Användarens profilbild
Av Asia
bara en helt vanlig!ack.
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev: fast jag brukar handtvätta mina sjalar... :wink:
:shock: Med din sjalgarderob! Hinner du göra något annat om dagarna då, än ägna dig åt sjalvård :lol: . (Från en som tycker att handtvättsprogrammet på tvättmaskinen är det bästa som hänt) Jag brukar tvätta alla sjalar på 40 grader fintvätt eller strykfri, eftersom de flesta inte gillar hård centrifugering. Men nu har jag ju ingen Indio, så jag borde bara sluta lägga mig i, lägga ner den här halvtimmes långa tandborstningen framför SB och gå och lägga mig...
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:
mari_tres skrev: fast jag brukar handtvätta mina sjalar... :wink:
:shock: Med din sjalgarderob! Hinner du göra något annat om dagarna då, än ägna dig åt sjalvård :lol: . (Från en som tycker att handtvättsprogrammet på tvättmaskinen är det bästa som hänt) Jag brukar tvätta alla sjalar på 40 grader fintvätt eller strykfri, eftersom de flesta inte gillar hård centrifugering. Men nu har jag ju ingen Indio, så jag borde bara sluta lägga mig i, lägga ner den här halvtimmes långa tandborstningen framför SB och gå och lägga mig...
De hinner inte bli så smutsiga då man har så många att variera sig med :wink: Och ofta är det sjaländarna bara som är smutisga, då kan man tvätta dem utan att behöva tvätta hela sjalen.
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:De hinner inte bli så smutsiga då man har så många att variera sig med :wink:
Undrar om det här går att ha som argument för att köpa fler sjalar :lol: ?
Användarens profilbild
Av Asia
hcvc skrev:
mari_tres skrev:De hinner inte bli så smutsiga då man har så många att variera sig med :wink:
:lol: :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
hcvc skrev:
Alla sätt är bra, sägs det ju :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?