Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Har nu testat patapumen vid två tillfällen. Men jag vet inte riktigt var jag ska ha axelremmen, som på toddlern är fästad i midjebältet :hmm:
Har jag den över Klara ben så känns det som om jag stasar henne
Har jag den under Klaras ben blir det ju lite krångligt att ta på selen, då måste jag ju krångla in benet i axelremmen.
Vilken variant är den rätta? Hjälp! :help:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Barnets ben sätt mellan remmarna kan man säga så att säga, så att den remmen som fäster i höftbältet går framför benet och den andra remmen går bakom.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Då gjorde jag rätt i morse påvägen till fsk. Tycker dock att det är supersvårt att stänga den övre remmen ffa på högersidan. Du har inget bra tips att komma med där :)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jo, det är svårt. Därför brukar jag alltid visa med båda spännena knäppta. Det blir något krångligare än andra bärselar när man bär på rygg, men om man tar barnet i selen på höften och sedan bak på ryggen så går det bra. Svårare att ha selen på ryggen och låta barnet hoppa upp.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Asch då... jag som skaffade patapumen för att ha istället för butterflyen, för jag tycker den är lite krånglig i vissa lägen!! Fast det går ju att knäppa även om det känns som om handleden ska gå av :wink: Måste det spännet vara knäppt alltid eller, undrar jag nu??
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag tycker inte det är så krångligt utan att det mest är en vana :) Man behöver inte ha den knäppt men det avlastar bättre om man har det tycker jag.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Precis den iaktagelsen har jag gjort på den korta tiden patapumen bott här. Och behövs den inte knäppas så får ju situationen bestämma hur jag gör!! ÄR det behov av snabbt upp!!! så kan jag ju gott vänta med att vrida handlederna ur led.
TACK TACK TACK!!! för alla tips och hjälp :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag tassar den här tråden eftersom jag kanske ska köpa en toddler och då kan jag ju återvända hit när jag inte får till det. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?