Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lynn
Hm...Intressant! Jag är väldigt intresserad av de där tossorna i alla fall. Du kan väl pm:a med kontonummer så jag kan sätta in pengar + vilken summa det blir :)

Och om det är fler som har mönster så är de väldigt välkomna!
Av Lynn
Nu tror jag att jag harkommit på ett mönster att utgå ifrån. Allt i ett stycke.

Man skär ut ett kors. Om man tittar på det ser det ut så här ungefär. (pga lathet gör jag bara ena sidan...)

--------- 1
-
-
-
-
------
-
- 2
---------
-
-
- 3
-
-
-
-
-------

1 är fotdelen. Den ska vara ganska bred eftersom den går runt hela foten och sys på ovansidan.
2 är sidodelen på benet. Den ska egentligen vara lite längre, men nu ser ni ungefär hur jag tänkt i alla fall.
3 är baksidan av benet. Sys ihop på långsidan med nr 2.

Vad tror ni? Är jag ute och cyklar, eller kan det fungera?
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag funderade på en liknande modell efter att vi sågs senast, också en korsvariant. men jag tänkte mig att men utgår från sulan och sen gör man två långa, halva stövelskaft rakt ut från långsidorna på sulorna. dessa skaft avslutas med en liten fotdel som sys fast fram och bak på sulan (där de inte sitter ihop med skafthalvorna). sen syr man ihop skaften fram och bak samt över foten. så här tänker jag ungefär, men jag har inte testat :oops:

Bild
Av Lynn
Asch...min fina improviserade förklaring blev ju helknas när jag postade meddelandet...*suck*

AnnaBanana:
Det ser ju helt klart intressant ut! Ska se om jag kan skriva ut den bilden (om det är ok?) och kanske testa i fleece först...hmm...men nu är jag lite förkyld för tillfället, så jag orkar inte koncentrera mig på något alls som kräver någon tankeverksamhet.

Frågan är väl hur man får till rätt "böjning" av tå-biten.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
fast när jag tänker på det ska nog tåbiten vara rak undertill och bara böjas runt sulan. ser fram emot att se hur du gör det tillslut. lycka till och krya på er!
Av Lynn
Ja, det kan ju helt klart fungera...hmm...ska fundera lite till :)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?