Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Ojoj oj! :shock: :shock: :shock:
Nu har jag varit och provat och klämt på lite av varje :D

En Ella Roo Maija - sååååå fin den är! Finns ju inte en bild nånstans som ger den sjalen rättvisa tycker jag, mycket mer lila inslag än vad jag trodde.
Sen var Ringo Krustistel där och frestades en massa....hugaligen...provade den och det är ju bara så att det är ju en krstistel jag ska ha och inte en blåsippa.... :?

Och så Easycaren....oj oj oj....jag provade den den här gången och vilken sjal! :shock:
I LOVE it! Den må vara dyr, men jag måste nog ha en :roll:

Kan ju inte jämföra med Didy eftersom jag aldrig provat en sån, men den var betydligt smidigare än storken...och så fiiiiiin!

Så nu ska jag börja skrapa ihop lite slantar, kanske sälja nåt så att man får råd med en Easy....oj oj oj .... :D
Användarens profilbild
Av Ester
Lin skrev::lol: Men Elin! Har vi samma sjalsmak, eller...!?
Jag har ju en easy (KÄR!) och en Krustistel (Underbar!!) och jag vill såååå gärna ha en Maija!!! Vad roligt att du tyckte Maijan var fin, jag har ju aldrig haft någon chans att se den i verkligheten, men tycker den ser fin ut på bilderna...

Fick du något svar om vilka nya färger, och eventuellt nya längder, som kommer hem till Småfolket från easycare?
hehe....jo så har du ju smittat av dig med din rackarns vagn också...nu ligger jag på nätterna och funderar på hur jag ska förklara varför vi behöver en P&T när vi bara har ett barn än så länge :wink: hoho :lol:

Ulla hade beställt 4,1 och några längre i färg nr 11, sen tar hon in några av de som hon redan har haft.
De är lite för dyra att bara ha i lager, men om jag bestämmer mig för nr 10 (vilket jag redan gjort) så tar hon hem en i 4,7 eller 5,2 och en lite kortare så får jag köpa den jag vill ha så säljer hon den andra på hemsidan.

Ska maila henne nu snart och berätta...har funderat länge och väl på längden, men den blir klart kortare med raka ändar så jag behöver nog en 5,2 nu så får jag väl korta av den till hösten.

Yes girls...nu säljer jag nog min hoppis....kanske... :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
jo...men lite dyr bara...och nu går alla sparpengarna till sjalar här i vår verkar det som. :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Men vilken längd ska jag nu ta?

tänkte först 4,7 men blir osäker på om den räcker.......
till ryggknyt och höftknyt....

5,2 känns lite för lång....
hur ska jag göra nu?!?!? :shock:
Användarens profilbild
Av Ester
Jag provade en 5,2 easy idag och då kunde jag inte riktigt knyta x-omslut med knut på magen...men det blev lite långa stroppar med knut på ryggen.
Jag är 170, och väger fortfarande ca 7-8 kg för mycket (ca 75 kg) för att komma i mina gamla kläder...
men jag vill kunna använda den för ryggknyt framförallt.

kanske ska köpa den längsta ändå, det gåt ju alltid att korta den, det blir ju bara jobbigt om den är för kort
Användarens profilbild
Av Ester
Då blir det den längsta för mig med.
Tack Lin! :D
Ska maila Ulla genast :wink:

men så du frestas med din nya avatar med krustisteln!!!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Ester
Nu är den beställd! :shock:

en easy 5,2 i färgen 10

bara att vänta nu då......
:D
Gonatt Lin nu ska jag gå och drömma om min nya vagn :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
ELIN-vad har du gjort nu?!!
Nu MÅSTE vi ha en Stockholmsträff så fort du får den!!!
Jag tänkte åka förbi mitt jobb snart och det är OTROLIGT farligt får Småfolkets showroom ligger precis runt hörnet......
Och där finns sjal :twisted:
Användarens profilbild
Av Ester
JA! VAD HAR JAG GJORT!!!!! :shock: :shock:

Det blir till att leva snålt, men det är easyn värd! :wink:
Användarens profilbild
Av mia75
Har den kommit än? :roll: (nyfiken :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?