Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag hittar inte mitt kuvert med namnlappar sen maken städade bort sygrejerna från salen och ställde in de i tvättstugan!!

De är bara BORTA!!!

Jag som behöver dem nu. Dels för att märka pocketfodralet till månadsbytet och sen ska jag märka lite av barnens kläder till förskolan med.

I dagsläget finns alla mina sysaker och pysselsaker i en bokhylla i datarummet samt en hylla i en garderob. Jag har gått igenom överallt där och inte hittat dem.
Finns det någon synsk som kan se dem???
De ligger i ett vitt kuvert.
Användarens profilbild
Av a-k
Hoppas nån kan hitta den. Irriterande försvinna sådär! ni kanske har vättar hemma?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Maken nämnde i förbifarten att han stoppat något i någon låda.
Så det var bara att dra ut varenda låda i salen och kolla i. I en av dem fann jag mina namnlappar.

Jag höll på att gå åt innan jag fann dem.
Av Nettan
Zkönt att du hittade dem.
Tänkte förezlå att du zkulle leta bland din pozt efterzom du zkrev att de låg i ett kuvert.
Användarens profilbild
Av naimiez
zmurfan skrev:Maken nämnde i förbifarten att han stoppat något i någon låda.
Så det var bara att dra ut varenda låda i salen och kolla i. I en av dem fann jag mina namnlappar.

Jag höll på att gå åt innan jag fann dem.
Skönt att du hittade dem ;-) MEN varför gör de så männen???? :hmm: :mad:
Användarens profilbild
Av Asereht
Vad skönt att de kom fram!

Mina är som bortblåsta. Sedan förra gången de användes har de varit spårlöst borta. Jag har verkligen letat över allt men kan inte hitta dem. *ledsen*
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nettan skrev:Zkönt att du hittade dem.
Tänkte förezlå att du zkulle leta bland din pozt efterzom du zkrev att de låg i ett kuvert.
Fast posten spar vi på bardisken i köket och just nu var där tomt.
Asereht skrev:Vad skönt att de kom fram!

Mina är som bortblåsta. Sedan förra gången de användes har de varit spårlöst borta. Jag har verkligen letat över allt men kan inte hitta dem. *ledsen*
Kolla efter dina på alla omöjliga ställen. I någon tidskriftssamlare eller pärm kanske? Kolla alla lådor.
Naimiez skrev:Skönt att du hittade dem ;-) MEN varför gör de så männen???? :hmm: :mad:
Han skulle städa undan i salen. Det är ju bra. Men han kunde ju ha stoppat allt på samma ställe och inte delat upp det. Nåja, nu ska jag se till att jag vet vart jag har dem.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?