Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Imse
Jag minns att nån av er köpte något tyg från stoff och stil. Vilket tyg var detta? Fungerade det? Är det något annat tyg jag jag hellre skulle köpa? Det måste inte vara typ solarveil...
Användarens profilbild
Av jag71
Tror du menar sånt där tyg som man använder i hocketröjor. Det som är lite håligt av sig. :)
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag har sytt en vattensjal av "hockeytröjetyg" och det blev väldigt bra (förutom vikningen vid axeln som inte blev så bra, men det går ju att göra om).

Tyget kostade typ 59 kr/m på Textilcentrum i Sundbyberg. Jag är rätt säker på att de kan skicka tyget om du ringer och pratar med dem, har för mig att någon annan här gjorde så.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det på SoS provade jag, funkade inte. Blev för stretchigt/löst och gled dessutom i ringarna. :(
Användarens profilbild
Av Nova
jazoo skrev: Tyget kostade typ 59 kr/m på Textilcentrum i Sundbyberg. Jag är rätt säker på att de kan skicka tyget om du ringer och pratar med dem, har för mig att någon annan här gjorde så.
Ja, det var jag som gjorde så. :wink:
De skickar helst inte, men om man kan lite övertalningsteknik så. 8)

Jättebra tyg för ändamålet. Rekommenderas!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag hittar ingen bra sida som man kan beställa från tyvärr, men vill också ha sådant tyg. Någon som kan tipsa om bra sida?
Annars får man väl övertala dem att skicka...
Användarens profilbild
Av Nova
Nej, det var just det jag inte gjorde heller.
Och bor man dessutom avigt till, med bara massa gardintygsbutiker överallt så...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?