Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Omslutet x 2 har jag sett bilder på, alltså bara stoppa i bebisen i den färdigknutna sjalen. Fast jag tyckte det var svårt.
Av Petra
Om x 2 använde jag och det tog inte lång tid innan lillan kunde böka sig rätt och amma själv om hon ville. Men hon låg i vagga länge. Njöt av att ligga hopknölad.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Har använt mig av x-omslut2. mina barn har aldrig gillat vagga. Jag kan inte amma i långsjal, men i ringsjal och bära barn går det bra.
Användarens profilbild
Av KATARINA
bar jag i början i x omslut 2-vagga och ammade i den knytningen. Senare x-omslut som jag också ammade i men då måste de ju sitta lite långt ned. Ebba tyckte inte om vagga.
Användarens profilbild
Av Helena
Petra skrev:Om x 2 använde jag och det tog inte lång tid innan lillan kunde böka sig rätt och amma själv om hon ville. Men hon låg i vagga länge. Njöt av att ligga hopknölad.
Går det att växla mellan att ha bebisen i vagga och upprätt i x-omslut 2 utan att knyta om sjalen?
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag bar i omluts 2-vagga i början och senare upprätt i omslut 2. Det går ganska bra att ta ur barnet ur knytningen och sedan stoppa in igen utan att knyta om. Men riktigt lika bra som första gången blir det inte. Fast en elastisk sjal är ju mycket mer förlåtande än en vävd sjal, knytningen behöver inte bli perfekt det funkar ganska bra ändå.

Jag har ammat i sjalen i omslutenXvagga och det går med yttepyttebebis men blir svårare när den blir större. Jag brukade köra en fuskvariant, ta ur barnet ur knytningen och stoppa in under ena axelbandet och amma. Det blir ju lite som när man ammar med kortsjal. Annars använde jag ringsjalen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?