Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sassi skrev:Måste instämma i övriga "kören"!

Oh vad fin!!!

Sydde du efter samma princip som ringon?
Nja, inte igentligen. Det enda som jag tog därifrån var idén till fickan, fast på mitt sätt! Ska köpa nytt tyg, lite rejälare och göra om den, men då får den nog bli enkel för annars blir det nog för tjockt...
Poffan skrev:
Hannah83 skrev:Den är sönder..... :( Så endera fick jag tag på ett skit tyg, för den tålde inte babydreggel(!) eller så ska man ha ett tjockare tyg.... Usch vad ledsen jag blev...... :cry:
Nej :( Den som va så fin. Hur gick den sönder?
Jag bar lillan som var trött och snuttig, och hon tuttade på tyget. Inte särskilt länge, för jag gav henne tutten och fick syn på hålet. Inga tänder än, så man tycker ju inte det ska gå sönder, men det blev ett litet hål i tyget där hon snuttade, så jag misstänker att det var dålig kvalitet på tyget helt enkelt. Det ska inte ge med sig för så lite tycker man. :cry:
Poffan skrev:
Hannah83 skrev:
Poffan skrev:
Hannah83 skrev:Den är sönder..... :( Så endera fick jag tag på ett skit tyg, för den tålde inte babydreggel(!) eller så ska man ha ett tjockare tyg.... Usch vad ledsen jag blev...... :cry:
Nej :( Den som va så fin. Hur gick den sönder?
Jag bar lillan som var trött och snuttig, och hon tuttade på tyget. Inte särskilt länge, för jag gav henne tutten och fick syn på hålet. Inga tänder än, så man tycker ju inte det ska gå sönder, men det blev ett litet hål i tyget där hon snuttade, så jag misstänker att det var dålig kvalitet på tyget helt enkelt. Det ska inte ge med sig för så lite tycker man. :cry:
:shock: Så lätt ska de ju inte gå sönder. Tur att du märkte de snabbt.
Ja, speciellt för att det gav med sig jätte mycket när jag drog i hålet! :shock: Kunde ha slutat illa.... :?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?