Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MiaE
Vilket sätt är snyggast och bäst att göra med en ringsjal uppe vid ringarna???
Användarens profilbild
Av jag71
Smaksak! Kolla på första sidan under sysjälv så har du lite tips!
Användarens profilbild
Av MiaE
Okej, har sytt en då jag bara sydde rakt och tyget fick vika ihop sig själv. Finns det inget som är skönare, eller mindre skönt att bära?
Användarens profilbild
Av jag71
Jag personligen tycker det beror lite på tyget man syr i. Visst tyg känns löst och sladdrigt om man inte viker det medans lite tjockare tyg ibland har kännts tungt och bylsigt med för mycket vikning på. Jag ahr provat en del olika vikningar och en del har jag trivts i och andra har jag bara sprättat upp igen då dem inte passat mig alls. Så prova dig fram! Vilket nog inte var vad du ville hör! :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Min favorit är att bara vika och sy, utan förstrukna veck (alltså den söm man syr blir lika lång som tyget är brett)

Har testat att sy flera sömmar bredvid varandra, men det blir så plottrigt tycker jag, så numer blir det att jag syr flera sömmar på varandra, men att det ser ut som om det bara är två!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?