Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Som rubriken lyder, hur svart är en svart ergo? :hmm:
Blir den fort blekt o dassig? Hur blir den om man använder den en sommar när solen skiner?
O hur blir den efter en tvätt?
Användarens profilbild
Av hcvc
Har en Ergo NG svart/ cranberry. Den är inköpt begagnad och vad jag förstod ändå använd en hel del av säljaren. Är tvättad några gånger av säljaren, även om de ff a torkat av eller kört på handtvättsprogram när de tvättat. Den är fortfarande ordentligt svart. Jag blev faktiskt förvånad! Är inte så förtjust i blekta svarta nyanser...
Användarens profilbild
Av Keke
hcvc skrev:Har en Ergo NG svart/ cranberry. Den är inköpt begagnad och vad jag förstod ändå använd en hel del av säljaren. Är tvättad några gånger av säljaren, även om de ff a torkat av eller kört på handtvättsprogram när de tvättat. Den är fortfarande ordentligt svart. Jag blev faktiskt förvånad! Är inte så förtjust i blekta svarta nyanser...
:hello:
behövde visst inte svara :D Trivs ni med den?
Användarens profilbild
Av hcvc
Keke skrev: :hello:
behövde visst inte svara :D Trivs ni med den?
Är ruskigt nöjd :tumup: ! Har även ägt Beco 4th respektive Butterfly (Isabella - ligger ute på säljes) och Patapum samt provat Manduca som hastigast, men har inte varit helt nöjd med dem. För mig funkar Ergon super. Bonus också att jag kunde hitta just svart/ cranberry som jag tycker är finast! Hoppas du hittar en som funkar lika bra för dig, såg att du letar lite. Men visst är den ordentligt svart?
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Ni verkar tycka ganska olika.
Jag försökte titta på den i butik idag men den var slut på två ställen bra för alla dem som handlade en ergo istället för den vanliga BB :D , men synd för mig för jag hade gärna tittat närmare på den.

Om jag skulle vilja färga vad har ni för tips? Naimiez du verkar ha erfarenhet av det, hur mycket färg o av vilket märke? Hur blir fodret o huvan?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?