Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Helena skrev: Miles är en liten sprattelgubbe, jag tror han skulle sitta stadigare i en Storchenwiege.
Jag hade oxå en EllaRoo förut och Tindra sitter mycket stadigare i Storkisen.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har en leo marin 4.1 storkis, Tycker den är finare i verkligheten den med. Skall lägga upp bilder på min brazil om en stund, jag tror melon är den som avviker mest från färgprovet.
Användarens profilbild
Av MOE
5,2 meters Inka! jag är 1,60 lång och ca strl 40. Jag tycker inte att det är för mycket tyg. Men det är väl en vanesak?! Jag knyter oftast knuten på magen för att dels stödja lite och dels är det lättare att hantera så.

Här kan du se den!

http://hem.bredband.net/matsed/images/d040717_sjal.JPG

Lycka till med att välja? Finns det ingenstans du kan prova dem så du väljer rätt längd??
Användarens profilbild
Av Helena
MOE skrev:5,2 meters Inka! jag är 1,60 lång och ca strl 40. Jag tycker inte att det är för mycket tyg. Men det är väl en vanesak?! Jag knyter oftast knuten på magen för att dels stödja lite och dels är det lättare att hantera så.

Här kan du se den!

http://hem.bredband.net/matsed/images/d040717_sjal.JPG

Lycka till med att välja? Finns det ingenstans du kan prova dem så du väljer rätt längd??
Hej! Vilken otroligt fin bild! Vi är nog lika stora ungefär, jag är också 1.60. Ja, det är ju skönt att ha knuten på magen, bara det inte blir för mycket tyg som hänger ner fram så att man måste stoppa in det någonstans. Får du en lång svans fram?
Användarens profilbild
Av MOE
Ja, det är ju skönt att ha knuten på magen, bara det inte blir för mycket tyg som hänger ner fram så att man måste stoppa in det någonstans. Får du en lång svans fram?
Nej, det blir inte mycket tyg kvar om jag knyter knuten fram när jag gör Xomslut2. Lagom till en knut och lite över. Precis lagom tycker jag!
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag har också bilder på min Inka Storkis: http://www.familjeliv.se/krypin/vero/galleri.php

Efter råd här gick jag på den direkt eftersom Isak var en tungviktare redan från början, vi trivs jätte bra med den hela familjen. :P

Eftersom min midja försvann efter graviditeten :( så köpte jag 5,2m och då kan jag precis knyta knuten på magen istället för i ryggen när jag gör XO2, några andra knytningar har jag inte försökt mig på ännu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?