Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

kvarnvik skrev:Jag köpte en ringrebozo i färgen ljusrosa som kom i förra veckan och jag vill bara säga att man får nog lägga på ungefär tio ggr färginsitet på bilderna. Om man tycker att det är bra eller dåligt är ju en smakfråga, jag blev inte så glatt överraskad av att min sjal visade sig vara neonrosa. det gjorde inte jättemycket, men den kommer inte att få följa med ut på stan om jag säger så... Troligtvis snor jag sjalringarna från den och låter tyget bli docksjal till H när hon blir så stor att det blir aktuellt
Ja, min turkosa som kom var verkligen turkos! :shock: Men den var det på ett bra sätt. Du kanske vänjer dig vid schocken? De är väl kända för att vara väldigt färgglada? Kan du inte visa en bärbild? Nyfiken blir man ju? :wink:
Hannah83 skrev:
O skrev:Nu har jag, som mest bär i sele numera, beställt två nya sjalar, en ringsjal och en långsjal. Längtar tills de kommer! :D
Oh vad roligt med paket! Jag tog en svart, vad blev det för färger?
Ringsjalen är i färgen blåbär, och långsjalen i färgen magisk - de ser fina ut på bilderna så det ska bli spännande att se hur de ser ut på riktigt.
Hannah83 skrev:
mari_tres skrev:Nu har jag också beställt! Precis som om jag behöver fler... :lol:
Vad menar du, kan man få för många?? :hmm:
Jag börjar faktiskt tro det... och när man dessutom börjar köpa tillbaka sjalar som man har sålt en gång så måste man ju klassas som galen... eller? :hmm:
Jag har beställt en ringsjal och två tyger.... Jag behöver ju verkligen inte mer heller, men de var hemskt vackra!
Jag "föll för trycket" och beställde två ringsjalar jag med! En ljusrosa och en vindruva - får väl se hur chockad jag blir av ljusrosa då ;):D Tänkte att de är perfekta presenter att ge bort också!
MilanE skrev:Jag "föll för trycket" och beställde två ringsjalar jag med! En ljusrosa och en vindruva - får väl se hur chockad jag blir av ljusrosa då ;):D Tänkte att de är perfekta presenter att ge bort också!
Hihi, jag ska lägga upp en bild så får vi se om färgen visar sitt rätta jag på den, annars kommer du garanterat att bli chockad :Hahaa:

Tycker också att det är synd att emma stänger och hoppas att allt är bra med dem...
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?