Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej, jag söker efter en ny vävd sjal,( ca. 4,70cm lång)
Jag har en hoppediz från förr, den med ficka(den känns som supertunn?).. Nu vill jag ha en till, vet inte riktigt vad jag
vill ha för någon.. jag bär både på rygg och mage i dubbelt omsluttet kryss och på rygg med ryggsäck (har faktiskt inte provat någon annan då denna funkar bra)
Den ska vara enkel att knyta, och inte för sträv... Någon som kan tipsa om någon bra vävd eller någon som säljer sin? Jag tycker om sjalar med färg (inga grå,brun eller nått sånt) så om de har ett urval av många fina färger så är det ett +...
Senast redigerad av Zsarah den ons okt 08, 2008 13:56, redigerad totalt 1 gånger.
Har du en hoppe fån förr så är det nog orginalet, den supertunna har inte sålts så länge, sedan i somras någon gång tror jag.
Jag har några sjalar till salu om du klickar här

Har du kikat på säljes-delen? Och så kan du lägga upp en annons på "köpes" också, om du vill!
Har nog kollat där men svårt att bestämma mellan alla dessa sjalar:P Jo har haft hoppen sen dottern var.. jaa.. hmm... 4 månader tror jag:) Men den känns tunnare än dom andra hoppedizarna jag har känt på...
Ska kolla vad du har till salu:)
Har kollat runt lite och funderat på en Bebina stjärntecken, är den smidig att använda, förlåtande (då man har bråttom och knyter i all hast?) inte sträv?
Zsarah skrev:Har kollat runt lite och funderat på en Bebina stjärntecken, är den smidig att använda, förlåtande (då man har bråttom och knyter i all hast?) inte sträv?
Bebina stjärntecken ska vara en av de mjukaste sjalarna har jag förstått det som. Jag har dock inte provat själv än, av nån anledning... :hmm: men är själv nyfiken och har en köpesannons ute, som ingen nappar på... :roll: men det kan man ju se som ett rätt bra tecken också, att ingen vill bli av med sin :lol:
Hehe, jo har kollat runt på nätet och det verkar vara svårt att hitta en begagnad bebina stjärntecken, får väl köpa första bästa fastän det är i fel tecken:)
Men som du sa kan man ju se det som ett gott tecken.. Bra att de sägs vara mjuka... tror att bebina kan vara nått jag söker då :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?