Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Först på bilden är en "vanlig" butterfly Pony, sen Carnivalen II. Huvudstödet är MYCKET bättre på 2an! Ponyns kommer jag inte alls överens med. Ett svagt minus kan vara att babyinsatsen ligger i ryggstödet, kan lätt bli lite knöligt om man inte viker ihop det noggrant. Iof så kanske man inte använder det så ofta så det skulle ju kunna gå att ta ur selen helt & hållet..

Ni som provat den senare modellen, vad tycker ni?

Bild

Bild[/quote]
Av Zsarah
var har du köpt butterflyn II, jag har beställt i samma färg men den fanns bara med bruna remmar:/
Av Zsarah
diddeldi skrev:
Zsarah skrev:var har du köpt butterflyn II, jag har beställt i samma färg men den fanns bara med bruna remmar:/
men visst är det bruna remmar på bilden? mörkbruna alltså.

Är det de? jag tycker de svarta ut, för jag tycker den ser bättre ut än den bruna jag bestälde :hmm:
Av Lenaskeå
Zsarah skrev:
diddeldi skrev:
Zsarah skrev:var har du köpt butterflyn II, jag har beställt i samma färg men den fanns bara med bruna remmar:/

Är det de? jag tycker de svarta ut, för jag tycker den ser bättre ut än den bruna jag bestälde :hmm:
Jag har köpt min på Tiny Tots, & den har bruna remmar. Jag ville eg ha svarta remmar så jag var lur på att ta den svarta med röda kinatecken, men när Carnivalenm kom så blev jag kär! Har du fått din? Måste ju vara samma bruna... :hmm: Kan ju se annorlunda ut på bild om du inte fått din butterfly än. Du tog Carnival?
Av Zsarah
Lenaskeå skrev:
Zsarah skrev:
diddeldi skrev:

Jag har köpt min på Tiny Tots, & den har bruna remmar. Jag ville eg ha svarta remmar så jag var lur på att ta den svarta med röda kinatecken, men när Carnivalenm kom så blev jag kär! Har du fått din? Måste ju vara samma bruna... :hmm: Kan ju se annorlunda ut på bild om du inte fått din butterfly än. Du tog Carnival?
Nej jag har inte fått carnivalen ännu, men tyckte de såg mera chokladbruna ut på bilden, men får hålla tummarna att det är mörkare.. (är den så pass mörkbrun som bilden visar eller visar bilden en felaktig färg?) :hmm:
Av Lenaskeå
Jag tycker att bilden stämmer ganska bra! Tror du att du får selen idag? Annars kan jag ta en bild till & jämföra med något annat brunt om du vill...
Av Zsarah
Lenaskeå skrev:Jag tycker att bilden stämmer ganska bra! Tror du att du får selen idag? Annars kan jag ta en bild till & jämföra med något annat brunt om du vill...
Jag beställer från england och hon har inte fått in dom ännu så det tar ett tag innan jag får den.. Jo om du vill så får du gärna ta en bild så att man har att jämföra med :app:
Av Zsarah
Jag googlade och hittade denna bild:
http://store.metrominis.net/large_image ... val400.jpg

Den ser ju nog mera choklad brun ut... och din är ju mycket finare då den är mörkare :)
Av Zsarah
Lenaskeå skrev:
Zsarah skrev:Jag googlade och hittade denna bild:
http://store.metrominis.net/large_image ... val400.jpg

Den ser ju nog mera choklad brun ut... och din är ju mycket finare då den är mörkare :)
Jag tycker att min ser mörkare ut än den på bilden som du länkade till.

Bild
Bild

Oj den är verkligen mycket finare än linken jag länkade till.. den är mörkare än jag trodde men på dom där bilderna ser man att den ändå inte är svart men mörkmörk brun.. Då kan jag vara lite lugnare och nöjdare och snällt vänta på att carnivalen ska komma in i lager:) tack ska du ha! Hur tycker du becon har varit?
Av Lenaskeå
Jag trivs jättebra med den nya becon! Använder bara Carnivalen nu när jag bär ute. (inne blir den dock något annat)
Huvudstödet är så mycket bättre på 2an! Hoppas du kommer att trivas med din oxå! Skriv gärna när du fått din, så jag får höra vad du säger!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?