Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aha
Jag är så nöjd för jag har just fått amningsbh:n med stort A.
Det finns säkert riktigt fina bra amningsbh:ar att köpa men jag bor minst sagt avigt och tar mig inte råd att lägga hur mycket som helst på en bh.
Sen har amningen gjort att jag har växt i storlek från B-C till FF-G :?
Dessutom har tyngdlagen gjort sitt och jag vill ha en bh som verkligen håller upp, lyfter och formar.

Jag köpte mig några nya riktigt snygga bh:ar på tradera. En av dom fick idag ta över spännena från en gammal amningsbh som gjort sitt.
Jag fick helt plötsligt en riktigt fin märkesbh som amningsbh :lol:
Supernöjd.
Användarens profilbild
Av jag71
OCh jag som hoppades på att du hade något jättebra mönster som jag kunde använda! :lol: Känner att jag är i behov av några fler VARMA bh:ar vare sig det är amnings eller andra och det verkar inte som om jag hittar några i affärerna. Får väl föröka fodra någon befintlig!

Lyllo dig som fixat det redan! Med bra bh:ar menar jag!!!
Av alterego
Jag hoppades åxå på mönster... men god idé med bytet!
:oops: Yllelinne och inlägg -för känsliga mammabröst- ett måste året runt för mig när jag ammar. :roll: Förra sommaren kom jag på mig med att tänka "att hon inte FRYSER" när jag såg en tjej i linne- då har man väl verkligen blivit tant eller?? :o :lol:
Användarens profilbild
Av mojsan
..bra vara ju att du precis gav mig tipset på hur jag ska ha råd med fler bra BH - men det finns ju inga i min stl!!! :evil: Men men... Det dyker nog upp. Skönt för dig iaf, en bra BH är ju så otroligt bra, åtminstone jag känner mig så obekväm med en liiite fel BH...
Användarens profilbild
Av aha
Kan säga att maken äääälskar min nya amningsbh 8)
Jag har ammat barn i nästan hela vårt 8 åriga förhållande så han tycker nog det är lite trevligt att som omväxling se en riktigt snygg bh när jag börjar hala upp tröjan :lol:

Jag har dessutom turen att när brösten väl ställt in sig på amning efter dom första månaderna så är dom inte känsliga alls. Så min bh är en "lyxbh" från Freya.
Kan säga att jag fick hålla koll ett tag för att hitta rätt storlek.

Jag har dessutom köpt några riktigt billiga bh:ar innan jag vågade köpa rätt storlek. Jag mätte och mätte och tänkte att det kan inte stämma, men den amningsbh jag köpte på hm i storlek 80 D var löjligt liten. Nu har jag insett är jag (för tillfället i alla fall) drar 75 FF - 75 G även om bh:n ser groteskt stor ut när den inte är på...
Användarens profilbild
Av Anna
Men hur gör man då? Jag känenr mig ganska dum, men hur häller den liksom ihop när man knäpper upp den? Du skulle inte kunna fota hur det ser ut där du bytt?
Användarens profilbild
Av aha
Så här ser det ut
Bild
Bild
Jag hade tyvärr inte band i samma färg men tycker inte att det stör ändå.

Jag klippte alltså bhbandet någon centimeter från kupan och använde den flärpen till att sy fast snäppgrejen i kupan med.
Sen sydde jag fast knäppet i bhbandet och sydde fast en bit bhband mellan knäppet och ner till bygeln på bh:n.
Funkar kanon!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?