Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har smugit in och kikat på hennes Sotis ett tag och varit lite sugen, då jag vill ha en svart sjal, även om det inte är så praktiskt. :roll:

Och såg att hon ska stänga ner sidan! Så hon säljer ut de tyger hon har kvar så det var först till kvarn som gäller. Blev väldigt glad att min svarta fanns kvar.... :shock: Plus att hon har sänkt priserna, så det var ju också jättebra, den blev billigare än jag räknat med... Så nu väntas det paket igen... :Hahaa: Tråkigt att hon ska stänga dock...... :cry:

Ville bara tipsa, om någon mer funderat på att köpa en Rebozo..... :wink:
Hannah83 skrev:Har smugit in och kikat på hennes Sotis ett tag och varit lite sugen, då jag vill ha en svart sjal, även om det inte är så praktiskt. :roll:

Och såg att hon ska stänga ner sidan! Så hon säljer ut de tyger hon har kvar så det var först till kvarn som gäller. Blev väldigt glad att min svarta fanns kvar.... :shock: Plus att hon har sänkt priserna, så det var ju också jättebra, den blev billigare än jag räknat med... Så nu väntas det paket igen... :Hahaa: Tråkigt att hon ska stänga dock...... :cry:

Vilken hemsida hittar jag det?
doc skrev:
Hannah83 skrev:Har smugit in och kikat på hennes Sotis ett tag och varit lite sugen, då jag vill ha en svart sjal, även om det inte är så praktiskt. :roll:

Vilken hemsida hittar jag det?
http://www.emmasrebozos.com/index.html
jazoo skrev:Är det någon som vet vad det är för material i rebozon? Jag vet att jag har pillat på en med det var så länge sen nu, men är den inte lite syntetisk eller vad?
Lite syntetisk var i alla fall den ringsjalen jag hade. Perfekt ringsjalsmaterial, tycker jag! Den var lätt att reglera, tunn och smidig att ha med sig överallt. Största nackdelen jag såg var att tyget var lite glesvävt och därmed kunde haka i. Men det hände aldrig oss trots att barnen lekt en hel del med sjalen.
Jag köpte en ringrebozo i färgen ljusrosa som kom i förra veckan och jag vill bara säga att man får nog lägga på ungefär tio ggr färginsitet på bilderna. Om man tycker att det är bra eller dåligt är ju en smakfråga, jag blev inte så glatt överraskad av att min sjal visade sig vara neonrosa. det gjorde inte jättemycket, men den kommer inte att få följa med ut på stan om jag säger så... Troligtvis snor jag sjalringarna från den och låter tyget bli docksjal till H när hon blir så stor att det blir aktuellt
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?