Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nanook
Vill ha en Mei Tai, men vet inte riktigt vilken jag ska välja. Finns det någon som har använt både Babyhawk och Colibri och kan jämföra dom? Eller finns det kanske någon till alternativ?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har inte testat Babyhawk, men provade en kompis Colibri och den var superskönt. Kändes väldigt stadig och avlastande. Skulle jag köpa en MT skulle jag def köpa en sån! Så är de sååå fina, den jag provade var i rosa siden på en sida och rosa ull på den andra :love:
Av nanook
Jag har inte testat Babyhawk, men provade en kompis Colibri och den var superskönt.
Jag har också provat Colibri. Och den är väldigt bra, men tycker att Babyhawks är mycket snyggare. Vill därför veta om det är mycket skilnad på dom. Vill ha en snygg MT, men inte på bärkomfortens bekostnad.
Användarens profilbild
Av Mi
Jag har bara testat babyhaws och jag skulle säga såhär.. Colibrin är mer för större barn och för utomhus/vinter användning :oops: Hawken är är nog gossigare för de mindre och fungerar bättre även inomhus.. :roll: Jag älskar dock min colibri för den avlastar så bra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?