Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Jag har en underbar kompis som vet precis hur man ger presenter helt klart, och vad man ger en hormonstinn gravidkossa 8)
Nu är han egentligen lite för stor för att sitta på magen, och min mage är väl aningen för stor med så han är ju verkligen i pusshöjd!! Men ryggknytet behöver förbättras innan jag vågar lämna ut mig så på nätet :oops:

Tack zero.sara!

http://www.pixbox.se/pic_show_id23973230.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id23973179.html
Användarens profilbild
Av MilanE
Typ världens bästa present ju!!

Hurra! :D
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Helt underbart :mrgreen: ser liksom ut som att han hade kunnat sitta där på magen även utan sjalen :app:
Användarens profilbild
Av nevin
doc: Nej, inte när jag har honom så långt upp och en kort stund, det blir mest ett bastant tryck som inte är behagligt. Men det blir mycket korta stunder så, oftast bara inför fotografering. Jag bär mest i Manducan för tillfället och då på ryggen :)

Men visst ser det ut som om han kan sitta kvar utan bärdon alls, bara ta ett ordentligt tag i håret så far han inte iväg någonstans!

Jag är så himla glad för den här, och vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka för den ordentligt, det är världens bästa present :D
Användarens profilbild
Av zingo
nevin skrev: Jag är så himla glad för den här, och vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka för den ordentligt, det är världens bästa present :D
:iagree:
zero.sara du :rock: fett!
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?