Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Ja, har vi börjat att avslöja priser så kan vi lika gärna fortsätta...
Den skulle troligtvis gå på 950 kr i den längd vi fått testa.
Användarens profilbild
Av Cheyenne
Jag har också testat. Kommer inte köpa den jag heller, inte för att den inte var bra, utan för att jag köpt så mycket annat den sista tiden så plånboken säger stopp, och maken med :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nova skrev:Ja, har vi börjat att avslöja priser så kan vi lika gärna fortsätta...
Den skulle troligtvis gå på 950 kr i den längd vi fått testa.
Oj det var dyrt... :oops:
Nä nån groddy kommer det nog inte bli för mig. Även om man är grymt nyfiken på den.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ja, det var ju rätt dyrt...
Hur är den i jämförelse med tex Didy och Easy?
Användarens profilbild
Av Nova
Å andra sidan finns det ju uppenbarligen en marknad för dyra sjalar. :floet2:
Av Aelia
Jag skulle aldrig i livet betala så mycket för den. Nu har jag bara sett och provat den på träffen, men den är ingen didy/easy tycker jag.
Användarens profilbild
Av frida
Jag vill köpa ut min, tycker det är bra pris för jätteskön och fin sjal! Min har inte några vävfel eller nåt och längden är en perfekt "inte släpa i snöslasket när M ska in o ur bilen" :D Den har skön giv och jag gillar verkligen de blå nyanserna :loving:
Blir lite neggovibbar här av hemlighetsfifflet, det är synd tycker jag. Det är ju kul med en ny sjal!!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Om man ska jämföra den med någon annan sjal, vilken är den mest lik?
Användarens profilbild
Av frida
I tyget är den mest lik min didy Katja men känns (vet inte om det är så) mer stretchig. Men har känt på Novas gröna groddy som inte var lika tunn/mjuk :?
Den är inte tunn som en Easy (inget klår mitt hav :heart: )
Användarens profilbild
Av Nova
Nej, min är nog mer som en bångstyrig Hoppe... :lol:
Användarens profilbild
Av frida
Är Mellesmammas blå el grön? Eller så är groddysarna som hoppisarna, en del är tvipäcktjocka och andra så sköna.... Phu vad tradigt..
Användarens profilbild
Av Ester
frida skrev:Är Mellesmammas blå el grön? Eller så är groddysarna som hoppisarna, en del är tvipäcktjocka och andra så sköna.... Phu vad tradigt..

fast det är ju en prototyp än så länge...

trots detta tror jag att det nog måste vara en ganska speciell sjal för att kunna konkurrera med det priset.
Användarens profilbild
Av frida
fast det är ju en prototyp än så länge...
Lätt att glömma :oops: , blir mycket ::blahblah:
Användarens profilbild
Av Anso
Min blå Groddy är helt klart glattare (gör den lättknuten) i väven en Hoppediz (inte lika ullig om man nu får säga så utan att för den saken säga att Hoppediz är en ulltuss), mer lik en Didy LISA men tunnare och blankare ändå. Jag hittade inte heller några vävfel på min blå. Gillar de sköna fållarna! Och som sagt så är det ju bara en testsjal och ingen färdig produkt vad jag kan förstå.
Senast redigerad av Anso den fre mar 10, 2006 07:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Min gröna hade också fel och var lite grov... :cry: MEN jag förstod det som att Groddy hade flera parallella projekt - att grundidén var att testa en lite ny/annorlunda utformning ( :?: :this: varför ser alla lång-sjalarna nästan likadana ut ?(bredd/längder/snedskurna osv) -för att det är det lättaste- att kopiera en tidigare hit- eller för att det är den allra bästa sjalformen??)och att skapa en riktigt bra :D svensktillverkad sjal med någon form av miljömärkning så småningom... :blahblah: Kanske babblar jag bredvid munnen men jag tror inte det kan vara nå´n stor hemlighet ... kommer snart står det ju på hemsidan...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?