Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av minname
varför?

nån som har haft eller har en sådan som kan berätta lite för mig!!

:lol:
Användarens profilbild
Av Elin G
Vad vill du veta? En mycket tunn sjal i bomull och polyester. Kan upplevas som sladdrig. Kommer från Mexico och jag tror faktiskt att det är mexanemma här på sjalbarn som gör dem. Kommer snart att börja säljas av www.tinytots.se .
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har den här:
Bild

Jag använder den bara som "finsjal" för den är för kort så den räcker inte till nån skön knytning och så känns den som den kan bli lätt "tuffsig" i tyget om man skulle använda den jätteofta...samt att man är rädd att stoppa fingret rakt igenom den, den känns lite gles o stum...fast HIMLA snygg...
Användarens profilbild
Av Tiz
'Jag har en likadan som Jennelii, fast längre ;) Den är supermysig och sval sommarsjal. I lööööve it. Nu är dock Ville lite för tung för attd en ska vara skön att bära i. Han väger nästan 13 kg.
Användarens profilbild
Av Elin G
Lägger in bild på min också (inte så bra, tyvärr, men i alla fall...) :D .
Jennelii; Wow, vilken snygg :shock:

Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Fina färger, men jag gillar inte alls polyesterkänslan i tyget.
Användarens profilbild
Av minname
jätte tack för all info detta gör att jag nog skippar denna och satsar på nått lite mer stabilare!!
Användarens profilbild
Av _hanna_
Jag har oxå en rebozo!! Den är jätteskön tycker jag!! :lol: Man ser inte så mkt av tyget på den här bilden då jag tog kortet själv.. :? men ändå.. :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av minname
ja det var just den färgen oh belv sååå kär i den men jag känner att jag måste nog ha nått lite mer stabilare :cry: får ju stora tunga barn och vill kunna ha den mer än denna sommaren.
Har mina ögon på en Ellaroo aloe får se om jag har råd!! :wink:
Användarens profilbild
Av Tiz
minname skrev:ja det var just den färgen oh belv sååå kär i den men jag känner att jag måste nog ha nått lite mer stabilare :cry: får ju stora tunga barn och vill kunna ha den mer än denna sommaren.
Fast den avlastar lika bra som Ellaroon!!! Absolut!
Användarens profilbild
Av _hanna_
Tiz skrev:
minname skrev:ja det var just den färgen oh belv sååå kär i den men jag känner att jag måste nog ha nått lite mer stabilare :cry: får ju stora tunga barn och vill kunna ha den mer än denna sommaren.
Fast den avlastar lika bra som Ellaroon!!! Absolut!
Lukas väger ju nästan 10 kg ( 5,5 månad) nu och det är inga problem att bära honom i den!! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag bär också i rebozon och det enda jag tycker är lite skillnad är att man kanske får dra till kanterna lite lite mera eftersom det är ett tunnare tyg, men annars mycket skön och lättknuten sjal och lätt.
Den är vacker och härlig i tyget samt att det blir små knutar. DEn är även bredare i tyget vilket jag gillar mycket så att det täcker hela min kille då jag har honom på ryggen. Jag har själv två stycken.

Bild

Bild
Lite fel färg blir det på denna, den är djupt lila inte blå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?