Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
jag har en Ella Roo, och den ska väl vara i princip exakt samma som antigua om jag fattat det rätt.
Jag tycker den är tunn och skön, men inte alls så stadig som jag vill.

Jag ska nog sälja den och skaffa mig en gås frammåt våren/sommaren, bara för att prova på något nytt...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att gåsen är lite tunnare, avlastar lite bättre och är lite mer lättknuten. jag har både antigua och gås hemma, och väljer hellre gåsen om jag ska ta en "sommarsjal".

(jag säljer ingen av dem så jag är inte partisk i det här fallet :wink: )
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tycker absolut att du ska ha MIN ellaroo aloe!!! (?!)
jag tycker ellaroon e bra, om jag skulle få syskon till joar på vårkanten t.ex. skulle ajg absolut skaffa en, men nu e det ju ett ag kvar tiss dess och javill ha nått roligare, och joar e för tung för att bäras i ella:n den avlastar itne tillräckligt, men jag skulle välja den framför gåsen, (som jag bara klämt på ej provat) för jag tycker den verkar så sträv och vass!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har både gås och AA. Och så har jag prövat en linne. Jag röstar på gåsen, visst är den aningens strävare än AAn, men svalare. Linnesjalen är ju väldigt tunn också,men jag tycker gåsen är finare. Nackdelen med båda Calin Bleu är ju att de bara finns i en längd, det blir mycket tyg över om man/jag knyter nåt annat än omslutet X på magen.
Rebozon är ju en annan bra sommarsjal. Väldigt sval, men "sladdrigare" än de övriga.
Av TullaMaja
Förlåt...men vad är en gås ? Letar en sommarsjal och gåsen verkar ju vara en sån....... :?
Användarens profilbild
Av Scharlott
TullaMaja skrev:Förlåt...men vad är en gås ? Letar en sommarsjal och gåsen verkar ju vara en sån....... :?
Gås = Calin Bleu gauzesjal :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?