Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lynn
Hm...Jag har kollat på länken, men förstår väl kanske inte riktigt...Är det tänkt att man ska ha den som en vanlig väska, plus att barnet ska sitta på den..? Eller är jag helt fel ute..? :hmm:
Av majo0322
Lin skrev:
Lynn skrev:Hm...Jag har kollat på länken, men förstår väl kanske inte riktigt...Är det tänkt att man ska ha den som en vanlig väska, plus att barnet ska sitta på den..? Eller är jag helt fel ute..? :hmm:
Onbagen kan man använda som vanlig axelremsväska eller så kan man knyta den på ryggen så det blir som en ryggsäck. Jag tror inte att det är rekommenderat att bära barn i den, men man kan ha barnet i en sjal eller sele och knyta väskan utanpå.
Det funkar helt ok att knyta onbagen som axelremsväska, och sätta barnet ovanpå. Inte lika bra som en sjal på höften, men en del avlastning :) Praktiskt när man skall transportera trött treåring från bilen, och varken har sele eller vagn med.
Av Lynn
Jaha! Okey - det var skönt att få veta vad det är. Det talas ju en del om onbags på forumet :)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?