Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg på SINO

Skogssäv
20
56%
Hjortron
16
44%
Användarens profilbild
Av zandrama
Såg just att man kan förbeställa SINON i alla färger hos Babydesign nu. Så då är frågan vilken färg jag ska ha.

Alternativen är Skogssäv och Hjortron. Egentligen gillar jag nog hjortron mer, men jag har ju redan en orange MW, och jag kan väl inte ha två oranga trikåsjalar? Fast sen vill jag ju ha en grön sjal också, men gåsen vill jag ju ha i brunt, och några andra långsjalar i grönt finns det väl inte nu? (Om nu ingen vill bli av med en Hoppe Panama eller en grön Groddy... :roll: )

Tänk om man hade hur mycket pengar som helst, då skulle jag köpa en Havssäv och en Hjortron och en brun, grön och orange gås och en grön groddy... :hide: :blahblah:

Fast å andra sidan så kommer jag ju låna ut mobyn till en kompis som fick barn för en vecka sen... *beslutsångest*
Användarens profilbild
Av MrsR
Jag tycker skogssäv! :D
Av dora
hjortron! färgklick tills våren är här på riktigt! :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag röstar på en skogsäv för den tycker jag är finast!! Jag har lite svårt för orange efter ett jobb... :roll:
Användarens profilbild
Av a-k
Skogssäv !
Användarens profilbild
Av frida
Om MW är på långlån tycker jag hjortron annars havsäv. Minst en orange måste du ha hemma!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag röstar hjortron för ni passar så bra i den färgen! :D
Användarens profilbild
Av April
Röstar på en Skogssäv, för den ska jag ha ;-) :-D

Kram
Användarens profilbild
Av sacha42
tycker skogssäv är finast :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Personligen tycker jag att skogssäv är snyggare än hjortron, och till din nuvarande sjalgarderob passar skogssäven nog bäst in också! :)
Jag velar ju fortfarande mellan Cuddly och Sino, oavsett blir det nog en grön...
Användarens profilbild
Av April
Oj, såg att Sinon bara kostade 629:- på Babydesign nu... Kliar i köp :twisted: fingrarna :lol:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?