Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
Har lånat ut min första trikåsjal till en mamma med en 7 veckors bebis. Det var en mamma från dagis som jag hade sällskap med på vägen hem. Hon kom in på en fika och jag frågade om hon ville prova bärsjal, det ville hon, det verkade som hon blev frälst så jag bestämde mig hastigt och lustigt för att låna ut sjalen till henne.
Nu har jag bestämt mig för att den sjalen ska bli en utlåningssjal så att jag slipper sälja den :D.
Hmm, kanske man kan låna ut en sele sen oxå :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
Här kommer Hannas första sjal också bli kvar och få knäcka extra som utlåning och demosjal :loving:
(Alfreds först sjal var en lånesjal, så den kunde vi inte behålla :( )
Användarens profilbild
Av hcvc
Har (nästan) bestämt mig för att behålla vår första vävda som utlånings-/ visningssjal. Har aldrig gillat den färgmässigt, men den är super på alla andra sätt. Kan ju vara kul om man är intresserad av vävd sjal att få prova en riktigt bra, väl ingosad (och så blir de förhoppningsvis frälsta sedan och orkar leta sig fram i sjaldjungeln, med de nitar man kan gå på...)

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?