Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fru Längtan skrev:Det ser ju köpt ut!Tihi, bättre än köpes!
kattta skrev:Jag har en bit vindtätt tyg liggandes, men jag är tveksam om jag kommer att använda bärskyddet om jag syr av det. Ska jag "offra" tyget vill jag att det ska vara till ngt som kommer att användas...och syr jag ett bärskydd vill jag att det ska vara så pass snyggt att jag kommer använda det Offentligt oxo å inte bara hemma...Känner igen problemet! Skulle inte heller ha velat gå runt med mitt ifall det såg anskrämligt ut. Kändes extra bra att jag hittat ett så billigt tyg, då hade det ju inte gjort något ifall det blev misslyckat. Mitt tips är att ta ett lakan och göra ett demo-ex för att testa in passformen, sen sy i ditt fina tyg.
Sia skrev:Hi, hi, det ser ut som att du har en jättestor bäbis-snigel på ryggenStans finaste bäbissnigel då
Fast skitsnyggt och jätteproffsigt sytt, är det säääkert att du inte har köpt det dyrt i nån affär
verkligen skitsnyggt
Rhea skrev:Så snyggt!Bara att ta fram saxen! Du får visa bilder sen.
Jag är däremot ingen fena på att sy, men jag har sneglat lite mot en jacka ett tag............som jag inte använder!
Man kanske skulle ta och slakta den!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?