Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Ja, man kan ju inte fatta att folk bär i sådanadär... Vi försökte med första barnet och det såg nog ut ungefär så. Och det gjorde fruktansvärt ont i axlarna och ryggen.

Det knepiga är att folk i allmänhet verkar tro att baby björn är det absolut bästa. Även om jag visar och peppar vissa kompisar att prova alternativ går det liksom inte in. Man SKA ha en baby björn. Handlar det om marknadsföring kanske....? :hmm:
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Jag har också kollat på den bilden förut. Man tycker ju synd om både barn och mamma :? Visade den för sambon och för första gången erkände han att mina sjalar var en bra investering trots allt :D
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Tycker inte heller att det ser värst mysigt ut... men ogillar att en privatperson hängs ut så här. :(
Hon stackaren ska inte behöva förlöjligas i en tråd här på SB. En sak med "annons bilder" från BB som företag. Detta är faktiskt en privat person.

Häxan surtant... :evil:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag är ganska impad över att hon orkar bära det stora barnet i den selen. :wink: Men tror ni inte hon tagit fram den för att fota inför försäljningen? Jag har svårt att tro att man orkar bära ett barn i den storleken i en BB mer än några minuter.
Användarens profilbild
Av UWO
Bara_jag skrev:Tycker inte heller att det ser värst mysigt ut... men ogillar att en privatperson hängs ut så här. :(
Hon stackaren ska inte behöva förlöjligas i en tråd här på SB. En sak med "annons bilder" från BB som företag. Detta är faktiskt en privat person.

Häxan surtant... :evil:
:iagree:

...så slapp jag säga det. Tycker inte heller om när man ondgör sig över andra.

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?