Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av doc
Har en kompis som nyligen fått sitt andra barn. Sydde en ringsjal och den fick de som present. Sjalen blev riktigt fin förresten.
Idag har jag varit hemma hos dem och vad hon blev glad! Sa att hon har faktiskt funderat på att köpa en sån sjal för att kunna mysa med bebisen. Sen visade jag henne hur man knyter upp sjalen först "använde" jag dottern som försökskanin och sen visade jag med lillkillen. Vad mysigt det var att ha en sådan liten bebis i sjalen igen!
Visst måste hon öva lite att få till det men hoppas att det kommer att gå bra!
Hon verkade nöjd i alla fall. Jag med.
Mer sjal åt folket!
Användarens profilbild
Av zingo
:app: :app: Mer sjalar åt alla!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Mysigt
Av fridaerix
Jag fick också min första sjal i present! Det var den finaste, bästaste presenten :lovely:
Av doc
fridaerix skrev:Jag fick också min första sjal i present! Det var den finaste, bästaste presenten :lovely:
En kollega till mig kommer att få bebis i december. Tänkte sy en trikåsjal som present. Snart ska alla på jobbet bära sina barn i sjal. :)
Av fridaerix
doc skrev:
fridaerix skrev:Jag fick också min första sjal i present! Det var den finaste, bästaste presenten :lovely:
En kollega till mig kommer att få bebis i december. Tänkte sy en trikåsjal som present. Snart ska alla på jobbet bära sina barn i sjal. :)
:vågen: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av Minchi
doc skrev:Har en kompis som nyligen fått sitt andra barn. Sydde en ringsjal och den fick de som present. Sjalen blev riktigt fin förresten.
Idag har jag varit hemma hos dem och vad hon blev glad! Sa att hon har faktiskt funderat på att köpa en sån sjal för att kunna mysa med bebisen. Sen visade jag henne hur man knyter upp sjalen först "använde" jag dottern som försökskanin och sen visade jag med lillkillen. Vad mysigt det var att ha en sådan liten bebis i sjalen igen!
Mer sjal åt folket!
Vilken bra kompis du är! Jag har långt framskridna planer på att sy en Mei Tai åt en kompis som ska ha barn i februari. Det kommer nog ta ganska lång tid att få till den, så jag är glad att det är några månader kvar ;).
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det kanske är en ringsjal jag ska sy till min kompis som snart ska ha barn... Har tänkt köpa en billig trikåsjal men det verkar hon inte särskilt intresserad av. Men en ringis, kanske... Tål att tänkas på, jag har ju ringar liggandes här hemma :D
Av doc
Minchi skrev:
doc skrev:Har en kompis som nyligen fått sitt andra barn. Sydde en ringsjal och den fick de som present. Sjalen blev riktigt fin förresten.
Mer sjal åt folket!
Vilken bra kompis du är! Jag har långt framskridna planer på att sy en Mei Tai åt en kompis som ska ha barn i februari. Det kommer nog ta ganska lång tid att få till den, så jag är glad att det är några månader kvar ;).
Har gått omkring och funderat veckor in och veckor ut vad de skulle få. Sen kom det så plötsligt idén att sy en ringsjal. Det var faktiskt inte så lätt som jag tänkte mig i början men nu är jag rätt sugen på att sy en åt mig. :)
Vill också sy en mei tai. Allt finns här hemma bara tiden räcker aldrig till. :?

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?