Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag funderar på att köpa en sån här vagn (om den funkar som sittvagn) och klä om den.Någon som vet om det är himmel eller helvete att ge sig in på det och att jag istället ska hitta nått annat. :hmm:
Bilagor
(43.13 KiB) Nerladdad 449 gånger
Den kan säkert bli fin.
Det svåra är att få sufletten snygg. Allt annat är bara att sprätta isär gamla tyget och använda som mall för att sy nytt.
Sufletten brukar man nog få sy en del för hand på.
Jag har ingen koll på om vissa vagnar är svårare än andra för jag har bara klätt om en vagn men jag kan tänka mig att det är ungefär samma sak.
Fru Fiske skrev:Jag har klätt om en vagn med exakt samma chassi, men lite annan suflett. Kolla här http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=103227
Det var lite pyssligt, men det gick! Tycker du ska försöka, sånna vagnar brukar ju inte va så dyra om man misslyckas tänkter jag...
:love: guuuu vad fin! Åh nu vill jag verkligen köpa.
Av Mary-Li
Ja, du får höra av dig om tips om du vill. Mitt bästa tips annars är att köpa en nittång på clasohlsson och borra bort alla gamla nitar och sätta dit nya när du är klar. Jag klippte halva tyget som mönster och behöll halva ihopsytt för att se hur det var gjort på syfletten.
Fru Fiske skrev:Ja, du får höra av dig om tips om du vill. Mitt bästa tips annars är att köpa en nittång på clasohlsson och borra bort alla gamla nitar och sätta dit nya när du är klar. Jag klippte halva tyget som mönster och behöll halva ihopsytt för att se hur det var gjort på syfletten.
Jag behövde också sätta nya nitar på min suflett och sen tog jag massvis av kort under tiden jag sprättade isär för man glömmer så fort hur det sett ut.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?