Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
08 tyckte jag, den var cool =) Den blå såg lite tråkig ut men den nedersta var "roligast".
Användarens profilbild
Av Helena
Tycker att den nedersta röd, grön, blå har finast färger, fast kanske lite tråkigt med vanliga ränder. Den längst upp har nog finast mönster, lite mer assymetrisk och intressantare. Mitten sjalen röstar jag bort, den är fin den med, men lite intetsägande.

Om jag skulle köpa en Easycare, så skulle jag köpa en med ett intressant mönster, för de har så snygga kombinationer, inte bara vanliga ränder.
Senast redigerad av Helena den tis apr 05, 2005 23:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ester
tackar....jag har nog egentligen redan bestämt mig...men vill bara se hur ni tycker också :wink:

fler?!
Användarens profilbild
Av Tabby
Den första färg nr 10. Jättefin.
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker också nr: 10 :-D

Kram
Användarens profilbild
Av mia75
Ja, jag tycker också 10. Men färgprovet ser inte alls ut som bilden tycker jag... :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
jag tror nämligen att det åär en 10:a jag vill ha men det är ju så svårt att hitta nån bra bild på den.
Men jag gillar ränderna och kombinationen av färger.

Men samtidigt är jag lite rädd att den är för mörk.

Ingen som tycker om den turkosa?
Den är nog mit andrahandsval....eller :?
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag tycker 08:an var fräckast.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Nr. 10 var cool!! :D
Sen måste jag ju bara få passa på att säga att varje gång jag ser din avatar så vill jag ha en sån sjal! :twisted:
Fy på dig! :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
AnKa skrev:Nr 8 skulle jag ha valt. Den är jättefin. Men den turkosa nr 3 gillar jag också. Och nr 11 men den hade du ju inte med som alternativ, gillar du inte den?
Nummer 11 är jätte fin men jag tycker nog att den påminner lite för mycket om INKAN och jag vill nog ha lite mer variation :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Har inte tänkt så långt.... :wink:
Ska in till stan idag så jag tänkte ta mig förbi sjalar.nu´s showroom och klämma på easysarna och höra efter vad de kommer att få in.
Ringde, men Ulla var inte där ännu, hon hade beställt nu iallafall....

Ska prova och se hur de känns, så bestämmer jag längd sen....

sen var det bara det där med finansieringen också :shock: :roll:
Användarens profilbild
Av emmahawk
Härligt! Go girl! Och skynda skynda att rapportera hur den känns! Jag är så nyfiken på om den kanske är svaret på en super-långsjal som är lite tunnare än didyn men avlastar lika bra/lika mjuk! Medans jag väntar skall jag plocka ihop saker at sälja på loppmarknad i uppsala snarast så att jag också kan börja fundera på nyinköp! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?