Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Jag skulle så gärna vilja sticka/virka en poncho till pyret tittar ut, men jag är SÅ dålig på det så mönstret måste vara jätteenkelt... Och jag hittar inget! Har googlat runt och hittar mönster på fina pochos, men antingen är de för svåra eller på engelska (och eftersom jag inte fattar dem på svenska hjälper det inte att jag är lärare i engelska). Någon som har nåt enkelt mönster att tipsa om?
Av Ponyo
Jag rtycker engelska beskrivningar är enklare att följa än svenska. Bara man hittar en beskrivning med forkortningar. Kan lanka en sida med förkortningar när jag sitter vid min dator.
Av Lynn
Nu vet jag inte vilken sorts poncho du hade tänkt dig, men jag brukar sticka två trianglar: basen uppåt och spetsen nedåt. Sedan virkar jag bara ihop dem i basen på vardera sida så att det blir lagom stort hål för huvudet. Det är också lätt att exempelvis lägga till en krage/luva på denna modell.

Lycka till!
Av Lynn
Oh! Det mönstret vill jag också ha! Kan du skicka det till mig också? Jag är så fräck att jag pm:ar till dig med min emailadress :rodna:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?