Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Måste bara säga att jag är så lycklig för att jag äntligen hittat ett bra sätt att knyta upp lillkillen på ryggen :D Jag har provat.. och provat.. men aldrig fått till det. Fattar inte varför jag aldrig provat den tibetanska ryggsäcken förut :roll: Men nu är den här för att stanna :vågen: Det känns så bra!
fridaerix skrev:Måste bara säga att jag är så lycklig för att jag äntligen hittat ett bra sätt att knyta upp lillkillen på ryggen :D Jag har provat.. och provat.. men aldrig fått till det. Fattar inte varför jag aldrig provat den tibetanska ryggsäcken förut :roll: Men nu är den här för att stanna :vågen: Det känns så bra!
Vilken instruktion följde du? Vill lära mig genast!
fridaerix skrev:Måste bara säga att jag är så lycklig för att jag äntligen hittat ett bra sätt att knyta upp lillkillen på ryggen :D Jag har provat.. och provat.. men aldrig fått till det. Fattar inte varför jag aldrig provat den tibetanska ryggsäcken förut :roll: Men nu är den här för att stanna :vågen: Det känns så bra!
:vågen:
Det är min älsklingsknytning också :D
Det är så skönt och jag kan bära lääänge. Mycket stadigare än när jag knyter alla slags omslut, vrikkesikker osv... plus att man slipper obehagliga knutar och vridningar på bröstet. Man stryps inte av två korsande tygstycken mitt framför halsen heller.
Kort sagt: :vågen:
Tamara skrev:
jag kolladepå den beskrivningen som finns på sb, fast jag fäster inte sjalen riktigt som det visar där, jag gör en knut mitt över bysten i stället, då ser fransarna ut som en fin scarf :D
smedsboemma skrev:Det är min älsklingsknytning också :D
Det är så skönt och jag kan bära lääänge. Mycket stadigare än när jag knyter alla slags omslut, vrikkesikker osv... plus att man slipper obehagliga knutar och vridningar på bröstet. Man stryps inte av två korsande tygstycken mitt framför halsen heller.
Kort sagt: :vågen:
Precis min åsikt, det är tuttarna som försvårar alla andra ryggknutar! också kanske lite annat :roll:
fridaerix skrev:
Tamara skrev:
jag kolladepå den beskrivningen som finns på sb, fast jag fäster inte sjalen riktigt som det visar där, jag gör en knut mitt över bysten i stället, då ser fransarna ut som en fin scarf :D
Så gör jag också, med knut fram. Det är lättare att få det tight då tycker jag, man kan hoppa och dra till knuten.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?